دی کاپریو فیلمنامه «قاتلان ماه کامل» را تغییر داد

«اریک راث» فیلمنامه نویس فیلم جدید «مارتین اسکورسیزی» از بازنویسی فیلمنامه و همچنین تاریخ آغاز فیلمبرداری این فیلم خبر داد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، «اریک راث» نویسنده برنده اسکار فیلم‌های «فارست گامپ» و «مورد عجیب بنجامین باتن»که نگارش فیلمنامه اقتباسی «قاتلان ماه کامل» پروژه جدید سینمایی «مارتین اسکورسیزی» را بر اساس رمان نوشته «دیوید گرن» بر عهده دارد، اعلام کرد پیش بینی می شود این فیلم در ماه مارس ۲۰۲۱ فیلمبرداری خود را آغاز کند.

«قاتلان ماه کامل» قرار بود ابتدا در ماه مارس ۲۰۲۰ مقابل دوربین برود اما به سبب همه گیری ویروس کرونا، ساخت آن به تعویق افتاده است.

او همچنین با تایید شایعات درباره تلاش «لئوناردو دی کاپریو» برای تغییر فیلمنامه توضیح داد: «چهار یا پنج سال روی کتاب «قاتلان ماه کامل» کار کردم و فکر می کنم، فیلمنامه نوشته من بر اساس کتاب دقیق بود. داستان فیلم درباره مجموعه قتل‌هایی است که در دهه ۱۹۲۰ میلادی در اوکلاهاما روی داد؛ زمانی که سرخپوستان منطقه اوسیج در زیرزمین‌های خود نفت کشف کردند و سپس تک به تک کشته شدند. وقتی آمار قتل‌ها زیاد شد، اف‌بی‌آی که تازه تاسیس شده بود، پرونده را در دست گرفت و یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های سازمان‌یافته تاریخ آمریکا افشا شد.

این فیلم طبق برنامه ریزی باید در ماه مارس امسال مقابل دوربین می رفت اما شیوع ویروس کرونا پروژه را متوقف کرد.

«دی کاپریو» خواستار ایجاد تغییراتی در داستان بود و ما در این مورد بحث کردیم و در نهایت ۵۰ درصد او و ۵۰ درصد من برنده شدیم».

در نسخه اولیه فیلمنامه «قاتلان ماه کامل»، «دی کاپریو» در نقش یک قهرمان و به عنوان مامور فدرال سازمان تازه تاسیس اف بی آی وارد می شود تا معمای یک سری قتل را حل کند اما در نسخه بازنویسی شده او در واقع برادرزاده یکی از قاتلان شرور با بازی «رابرت دنیرو» خواهد بود.

«رابرت دنیرو» و «لئوناردو دی کاپریو» دو بازیگری هستند که حضورشان در  این فیلم قطعی شده است.

«دی‌کاپریو» نیز در ششمین همکاری خود با «اسکورسیزی» پس از فیلم‌های «دار و دسته نیویورکی‌ها»، «هوانورد»، «رفتگان»، «جزیره شاتر» و «گرگ وال‌استریت» قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کند.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 145317 و در روز سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۰:۳۰
2024 copyright.