رادیو سلامت از پزشکان سال‌های دفاع مقدس تجلیل کرد

مراسم بزرگداشت سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان حضرت فاطمه (س) با همکاری سازمان نظام پزشکی کل کشور و رادیو سلامت صبح امروز هشتم اسفند ماه در قطعه ۲۶ بهشت زهرا و بر سر مزار شهید دکتر محمدعلی رهنمون برگزار شد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، در این مراسم جمعی از مقامات لشگری و کشوری حضور یافتند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس از جمعی از پزشکان پیشکسوت و رزمنده که در زمان بمباران بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا (س) شجاعانه بیماران و بیمارستان را نجات دادند، قدردانی و تجلیل شد

در این مراسم دکتر صدیقه اعتمادسعید مدیر رادیو سلامت، دکتر سیاوش صحت جراح سالهای دفاع مقدس و دبیر انجمن جامعه جراحان ایران، دکتر محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی کشور، دکتر محمد رازی، دکتر فرخ سعیدی، دکتر عباس فروتن مستندنگار سالهای دفاع مقدس و … حضور داشتند.
در بخشی از این مراسم رادیو سلامت از پزشکان و همسران جامعه پزشکی سالهای دفاع مقدس که در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا در روزهای بمباران شیمیایی حضور داشتند، تقدیر کرد.
این مراسم به صورت زنده از شبکه رادیو سلامت ساعت۱۱ به تهیه کنندگی موسی نظری، گزارشگری مرجان قندی و گویندگی فرشته قربانی روی آنتن رفت.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 171286 و در روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۳:۰۱
2024 copyright.