رادیو سلامت با یک برنامه جدید میزبان رمضان شد

ویژه برنامه قصه های آسمانی در ایام رمضان هر شب ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه به تهیه کنندگی نازیلا نظمی روی آنتن رادیو سلامت می رود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، نازیلا نظمی، تهیه کننده ویژه برنامه قصه های آسمانی در این باره توضیح داد: این برنامه به مناسبت ماه رمضان هر شب ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه به نویسندگی لیلا میرکیانی روی آنتن رادیو سلامت می رود. فرشته قربانی راوی و قصه گوی برنامه است و مریم باقری، رضا شجاعی و آسیا گرجی بازیگران این برنامه هستند که به صورت نمایشی پخش می شود. این برنامه از تولیدات گروه خانواده رادیو سلامت است که مهفام پرتو هم صدابرداری را به عهده دارد.
وی ادامه داد: در این برنامه به مسائل اخلاقی و بهداشتی در ماه رمضان در قالب داستان های شیرین می پردازیم. این برنامه که ویژه کودکان روانه آنتن می شود به مباحثی همچون کودکان و روزه داری، کمک کردن به اعضای خانواد در ماه رمضان، شرکت در مراسم و مناسک و … پرداخت می شود و علاوه بر این موارد هم به موضوع تربیت و آموزش هم خواهیم پرداخت.
این تهیه کننده با اشاره به فضای برنامه در قالب نمایش پخش می شود و هر شب یک مهمان تلفنی داریم که با بچه ها ارتباط برقرار می کنیم و با آنها کوتاه درباره ماه رمضان می پرسیم که چطور به خانواده در افطاری کمک می کنند؟حس و حال روزه اولی ها و بچه هایی که روزه کله گنجشکی می گیرند، آداب و رسوم ماه رمضان، حضورشان در مراکز مذهبی همچون مساجد و زیارتگاه و …. تلاش کرده ایم برنامه برای بچه ها شنیدنی باشد.
نظمی در پاسخ به این سئوال که چطور با بچه ها ارتباط برقرار می کنید؟ عنوان کرد: والدین بچه ها می توانند به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۲ پیامک بدهند و ما هم به نوبت با بچه ها ارتباط برقرار می کنیم. همچنین از طریق صفحه برنامه در شبکه های مجازی هم می توانند با ما در تماس باشند. همچنین در شب های قدر هم سعی می کنیم با بچه های بهزیستی تماس برقرار کنیم و با آنها صحبت کنیم. البته درباره وضعیت نگهداری بچه ها نخواهیم گفت و می خواهیم آنها را در برنامه سهیم کنیم. در مجموع همه مفاهیم در این برنامه در قالب قصه گویی برای بچه ها روایت می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 172841 و در روز سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳:۲۷
2024 copyright.