رشیدپور بابت انتشار گزارش دروغ عذرخواهی کرد

🔹 رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید گفت:

🔻خبر خبرگزاری ها صحیح است. از صمیم قلب از مخاطبان برنامه عذرخواهی می‌کنم. در ۲۴ ساعت گذشته برخی رسانه ها نوشتند “رشیدپور دروغ گفت” و “روایت جعلی رشیدپور از سرپل ذهاب”! مردم باید بدانند فلسفه دعوت از ایشان این بود که ۵ روز بعد از #زلزله برای شادی مردم سرپل ذهاب با امکانات اولیه ارایشگاه راه انداخته بود.

🔻در بین گفتگو، بانوی محترم از نیازهایشان صحبت کردند و از نبود کانکس حرف زدند که حالا خورشید به رسم همیشگی گفت میتواند این نیاز را تامین کند.

🔻در ۲۴ ساعت گذشته گروهی که مشغول پیگیری برای ارسال کانکس بودند متوجه شدند که حرفهای این بانوی محترم در انتن زنده “خیلی دقیق” نبوده است و بحمدالله اوضاعشان رو به سامان است/ بنابراین خبر خبرگزاری ها صحیح است

🔻رشیدپور پیش از این هم کودکی را به برنامه #حالاخورشید دعوت کرده بود که مدعی چندین اختراع و دعوت‌نامه از چند دانشگاههای معتبر جهان است. اما در پی‌گیری‌هایی که دیگران انجام دادند مشخص شد ادعاهای کودک و پدرش در برنامه صحت نداشته است

🔻 به نظر می‌رسد رضارشیدپور بیشتر یک مجری تلویزیونی است تا روزنامه‌نگار یا برنامه‌ساز تلویزیونی. اجرای شو تلویزیونی با روزنامه‌نگاری و قواعد برنامه‌سازی تفاوت دارد.

🔻 مهمترین آموزه در روزنامه‌نگاری طمینان از منبع خبری و پژوهش و بررسی درباره صحت موضوع مورد طرح و بحث است. به نظر می‌رسد رشیدپور بهتر است صرفا به کار اجرا بپردازد و یافتن سوژه‌هایش را به افراد حرفه‌ای در این حوزه بسپارد.

شرق

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 84704 و در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۸:۵۰
2024 copyright.