رضا داودنژاد: گمان می‌کنم «فراری» شانس بالایی در جشنواره دارد

رضا داودنژادمن فیلم «فِراری» نقش کوتاهی را بازی می کنم که تنها یک سکانس است اما نباید خیلی در مورد آن حرف بزنم و همه چیز در جشنواره دیده شود.

به گزارش سینماسینما، رضا داود نژاد، فیلم سینمایی «فراری» ساخته علیرضا داود نژاد را یکی از شانس های اصلی جشنواره دانست و گفت: از نظر من این فیلم یکی از فیلم های مطرح سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بوده و شانس بالایی نیز خواهد داشت.

او درباره سبک کارگردانی پدرش در سینما افزود: کاری که پدرم انجام می دهد، سعی بر نزدیکی زندگی با دوربین است. سالیان سال است با همین هدف فیلم می سازد و فراری در همان خط کارگردانی وی و در ادامه همین هدف یکی از بهترین آثار جشنواره امسال خواهد بود.

این بازیگر نقش خود در «فراری» را اینگونه توصیف کرد: من در این فیلم نقش کوتاهی را بازی می کنم که تنها یک سکانس است اما نباید خیلی در مورد آن حرف بزنم و همه در جشنواره دیده شود.

داود نژاد با اشاره به پشت سر گذاشتن بیماری خود و بازگشتش به هنر خاطرنشان کرد: با تمام قدرت به کار ادامه می دهم. در حال حاضر مشغول سریال هستم و تمام سعی ام را می کنم تا دوباره با قدرتی بیش از گذشته به کار ادامه دهم.

منبع: میزان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 39115 و در روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۱:۱۲
2024 copyright.