رضا ناجی: بیماری‌ام در مسیر بهبودی است/ سه فیلم آماده نمایش دارم

رضا ناجی می‌گوید فیلم‌های سینمایی «برنده‌ها»، «قعله عشق» و «بعد از اتفاق» را آماده نمایش دارد.

به گزارش سینماسینما، رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون درباره کارهای جدید خود اظهار کرد: چند فیلم سینمایی را آماده پخش دارم؛ کار اول «برنده‌ها» نام به کارگردانی حسن ناظری نام دارد.

وی افزود: این فیلم به کشور انگلستان فروخته شده و قرار است برای اولین بار در جشنواره برلین به نمایش درآید. داستان «برنده‌‌ها» درباره بخشی از زندگی من است و حسین عابدینی دیگر بازیگری است که در این کار حضور دارد.

این بازیگر بیان کرد: فیلم دیگرم «قلعه عشق» نام دارد که در باکو تولید شده و تنها بازیگر ایرانی آن من هستم. این فیلم قرار است در ایران و آذربایجان روی پرده برود. فیلم دیگر نیز که در نوبت اکران قرار دارد، کاری به کارگردانی پوریا حیدری است که «بعد از اتفاق» نام دارد. رضا کیانیان، ستاره پسیانی و یسنا میرطهماسب دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

وی در پایان درباره بیماری خود نیز مطرح کرد: نزدیک به یک سال است با بیماری سرطان روده دست و پنجه نرم می‌کنم، البته خوشبختانه مراحل درمانی به خوبی طی شده است و طبق نظر پزشکان در مسیر بهبودی قرار دارم. همچنین در ایام کرونا از خانه خارج نمی‌شوم چراکه با توجه به بیماری‌ام باید در قرنطینه کامل باشم.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 143001 و در روز جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۹:۵۴
2024 copyright.