برنامه غذا سلامت زندگی را از رادیو بشنوید

برنامه رادیویی غذا سلامت زندگی به تهیه کنندگی سولماز عطایی با محوریت تغذیه و صنایع غذایی روانه آنتن سلامت می شود.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، سولماز عطایی، تهیه کننده در این باره می گوید: اول اسفند به موضوع دانستنی هایی درباره کالباس می پردازیم. دکتر علیرضا شهاب لواسانی (دکترای صنایع غذایی) در برنامه حضور دارد و در این باره صحبت می کند. همچنین دوم اسفند ماه مبحث پروتئین در تغذیه ورزشکاران را مورد بررسی قرار می دهیم. دکتر فواد عسجدی دکترای فیزیولوژی ورزشی مهمان برنامه است.
وی ادامه می دهد: سوم اسفند ماه موضوع برنامه به محبث دانستنی هایی درباره جوانه گندم اختصاص دارد و دکتر افشین جعفرپور (دکترای صنایع غذایی) به این موضوع می پردازد.
این برنامه رادیویی کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا سه شنبه از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پخش می شود که روزهای زوج به موضوع تغذیه اختصاص دارد و روزهای فرد به صنایع غذایی می پردازد. در این برنامه که کارشناس محور است دکترای تغذیه که عضو هیئت علمی هستند، حضور دارند و درباره مباحث مختلف تغذیه و سلامتی صحبت می کنند.
همچنین در این برنامه فواید ویتامین ها، طریقه نگهداری مواد غذایی و … هم آموزش داده می شود. در واقع برنامه با محوریت آموزش به شنوندگان روانه آنتن می شود. بخشی از برنامه غذا سلامت زندگی به گزارش های مردمی اختصاص دارد و کارشناسان به سئوالات مردم پاسخ می دهد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 170751 و در روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲:۵۶
2024 copyright.