روایت افخمی از مرحوم محمدعلی فردین در برنامه هفت

فردینکمتر پیش آمده که از مرحوم محمدعلی فردین در تلویزیون جمهوری اسلامی نام برده شود. شایدیکی دوبار رضا کیانیان از او و ناصر ملک مطیعی نام برده بود.  اما جمعه شب گذشته در برنامه هفت تلویزیون، بهروز افخمی از او  به تفصیل یاد کرد.

به گزارش سینماسینما، افخمی مجری برنامه هفت، در بخش خبر این برنامه روایتی از ارتباطش با فردین نقل کرد. او مدعی شد که در زمان ساخت فیلم جهان پهلوان از فردین دعوت کرده بود تا در فیلم جهان پهلوان تختی، نقش خودش را بازی کند که دوست و هم تیمی مرحوم تختی بود. به گفته افخمی گفت فردین فیلمنامه را خواند و  آن را پسندید اما گفت دلش می خواهد، نقش اصلی فیلم یعنی آقای کارگردان را بازی کند، نقشی که بخش زیادی از آن با بازی فریبرز عرب نیا فیلمبرداری شده بود.

به گفته افخمی، او از این پیشنهاد غافلگیر شد ولی با توجه به فوت مرحوم حاتمی و طول کشیدن پروژه، برادران شایسته ناچار بودند به عنوان تهیه کننده فیلم  آن را به جشنواره برسانند و از آنجا که در زمان پیشنهاد فردین فقط یک ماه تا جشنواره باقی مانده بود، این همکاری عملی نشد. به گفته افخمی، حسرت همیشگیش این است که چرا از ابتدا به ذهنش خطور نکرده که نقش اصلی را به فردین پیشنهاد کند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 6092 و در روز شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۶:۱۱
2024 copyright.