روایت بهنوش بختیاری از ۱۷اصلاحیه در یک آیتم ۱۰دقیقه ای / اگر روی میز حرکات موزون عربی انجام می دادم اینقدر اصلاحیه نمی خورد

بهنوش بختیاری بازیگر سریال های طنز تلویزیون در بخش هایی از مصاحبه خود با برنامه سی و پنج حرفهای جالبی زده است .

به گزارش سینماسینما، بهنوش بختیاری در بخش هایی از این مصاحبه با اشاره به اینکه کار کردن برای خانم ها در فیلم های کمدی بسیار سخت است به خاطره جالبی دراین زمینه اشاره کرده و می گوید: در برنامه داریوش کاردان با عنوان “شبکه سه و نیم ” آیتمی وجود داشت که اخبار را  موضوعات جدی و عمیق را با لحن کمدی می خواندیم . من در حالی که حجابم هم کامل بود وحتی دستهایم هم پوشیده بود تدوینگر برنامه ما می گفت به این آیتم ۱۷مورد اصلاحیه خورده . آیتمی که تنها ده دقیقه زمانش یود. من گفتم اگر روی میز حرکات موزون عربی را انجام می دادم اینقدر اصلاحیه نمی خورد . پیش خودم گفتم مگر من چه کار کردم مه این همه اصلاحیه خورده ؟بعدکه پرسیدم چرا اینقدر اصلاحیه خورده گفتند در یک جایی ابروهایت بالا رفته ،یا در جای دیگری لحنت بده وعشوه گرانه شده یا جای دیگری می گفتند با قورباغه شوخی نکن. چیزهای بسیار خنده داری که اصلا باور کردنی نیست .

او در ادامه می گوید: یا دربرنامه دیگری می گفتند که چرا برآمدگی گوش تان مشخص شده است و یا چرا زانوهایتان پیدا است . در سریال شیهای برره آنقدر به من تذکر داده بودند که آخرهای سریال دیگر هیچ کاری نمی توانستم بکنم .

بختیاری درادامه عنوان می کند: من خودم اصلا آدم با اعتقادی هستم و آنقدر آدم بی بند وباری نیستیم که یه ما اینقدر تذکر داده می شود .

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 15948 و در روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰:۵۴
2024 copyright.