روایت زندگی سپید جامگان آسمانی در رادیو

برنامه سپید جامگان آسمانی که به تهیه کنندگی مرجان قندی از رادیو سلامت پخش می شود، روایتی از مجاهدت و ایثار سپیدپوشانی است و جمعه ۱۹ فروردین ماه به زندگی شهید خدمت دکتر شهرستانی اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مرجان قندی، تهیه کننده در این باره می گوید: ما در این برنامه که روزهای جمعه پخش می شود به زندگی شهدای سلامت با شیوع کرونا می پردازیم. برنامه جمعه این هفته ۱۹ فروردین و جمعه هفته بعد ۲۶ فروردین ماه به روایت زندگی شهید دکتر منوچهر حاجی آقایی شهرستانی اختصاص دارد که مدرک تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی داشتند و محل خدمت شان بیمارستان شهدای هفتم تیر و بیمارستان امیرالمومنین و همچنین چند بیمارستان دیگر بودند. آقای دکتر شهرستانی جزو شهدای مدافع سلامت بودند. این برنامه ساعت ۱۳ و ۲۵ دقیقه پخش می شود.
برنامه سپید جامگان آسمانی علاوه بر پرداختن به زندگی شهدای مدافع سلامت به کادر درمان که در سالهای دفاع مقدس حضور داشتند هم می پردازد و درباره حماسه ها و دلاوری ها آن مقطع از زندگی شان می گویند. به گفته قندی در این برنامه به جامعه پزشکانی می پردازند که همگام با سایر اقشار جامعه و رزمندگان راهی جبهه های حق علیه باطل می شدند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 172896 و در روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷:۵۴
2024 copyright.