روایت کوروش سلیمانی از سفر به کربلا

کوروش سلیمانی از فضای معنوی دومین کاروان «چهل چراغ» و سفر به کربلا گفت و اظهار امیدواری کرد:این سفر موجب دقت بیشتر ما نسبت به فلسفه عاشورا شود.

به گزارش سینماسینما، این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در سفر اخیر هنرمندان به کربلا حاضر بود گفت: «به نظرم هنرمندان مخلصی در کاروان «چهل چراغ» حضور داشتند که خیلی صمیمانه در کنار هم قرار گرفتیم. در چنین سفری همه سعی می‌کنند وظیفه خدمتگزاری خود را به نحو احسن انجام بدهند و دوستان همراه «چهل چراغ» هم تلاش برای یافتن حال خوب داشتند.»

وی ادامه داد: «من از این سفر استفاده کردم و سفر بسیار خوبی بود. شاهد بودم افرادی که ماجرا را مدیریت می‌کردند و کاروان را در سفر هماهنگ می‌کردند، خیلی زحمت کشیدند و به عنوان کسی که کاروان را طی چند روز همراهی کردم، همیشه از آن‌ها سپاسگزار خواهم بود.»

بازیگر فیلم «روزهای زندگی» از شرح حال‌اش در روزهای همراهی با کاروان عاشقان حسین(ع) گفت و افزود: «من اولین تجربه‌ام را در این سفر پشت سر گذاشتم که خیلی خوب و عزیز بود. تا جایی که من شنیدم همه هنرمندان از این سفر به نیکی یاد کردند، چون فضای خیلی دوستانه و راحتی حاکم بود و الحمدالله هیچ مشکل خاصی در این سفر وجود نداشت. حتی انقدر بی دردسر بودیم که گاهی اوقات شرمنده مردم می‌شدیم که ما امکاناتی در اختیار داشتیم اما برخی از مردم به دلیل نداشتن امکانات در خیابان‌ها می‌خوابیدند و شرایط دشواری داشتند.»

کوروش سلیمانی با تاکید بر لزوم ادامه‌دار بودن چنین سفرهایی برای هنرمندان، از علاقه‌اش برای سفرهای بعدی کاروان «چهل چراغ»، گفت: «به شخصه اگر درگیر کاری در این ایام نباشم دوست دارم باز هم چنین تجربه خوبی در این کاروان داشته باشم و امیدوارم که چنین حرکت‌هایی برای تعمیق و دقت بیشتر ما نسبت به فلسفه عاشورا و تفکر حسینی به جای بگذارد. اگر این راهپیمایی بتواند این‌ها را تامین کند و باروز کند به نظرم هر کسی ادامه دار بودن آن را تائید می‌کند. من هم امید دارم سعادت دوباره‌ای برای همراهی با دوستان داشته باشم.»

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 71880 و در روز شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹:۳۳
2024 copyright.