رویکرد ویژه «بسته پیشنهادی» در ایام جشنواره فیلم فجر/ سینمای امیدبخش، محور برنامه

با توجه به اینکه «بسته پیشنهادی» رویکرد خود را راهنمای حال خوب قرار داده، همزمان با شروع جشنواره فیلم فجر بنا دارد در ۲ قسمت به سینمای امیدبخش بپردازد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو، بسته پیشنهادی، همزمان با دهه فجر انقلاب و شروع چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر، برنامه بسته پیشنهادی قرار است با دو قسمت، ویژه فجر انقلاب روی آنتن شبکه دو سیما برود.
این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی الهه بهبودی جمعه شب ها ساعت ۲۱ روی آنتن می رود و بسته ای از پیشنهادهای متفاوت برای حال خوب مخاطب دارد.
با توجه به اینکه «بسته پیشنهادی» رویکرد خود را راهنمای حال خوب قرار داده، همزمان با شروع جشنواره فیلم فجر بنا دارد به سینمای امیدبخش و فیلم هایی با این مضامین بعد از انقلاب اسلامی ایران بپردازد و امسال همزمان با چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر که تکاملی از سینمای پس از انقلاب نیز هست طی ۲ قسمت جمعه ۱۵ و ۲۲ بهمن به پخش می رسد.
در این دو قسمت که آیتم های متنوعی طراحی شده است با برخی از کارگردانان این دوره از جشنواره فیلم فجر گفتگو خواهد شد؛ کارگردانانی که آثارشان حال بهتری برای مخاطب به ارمغان آورده است.
همچنین به جای آیتم اسکایپی برنامه که معمولا به پیشنهادهای چهره ها و اهالی فرهنگ و هنر می پردازد قرار است گفتگوهایی با منتقدان سینما انجام شود و در عین حال پیشنهادهایی سینمایی هم برای مخاطبان مطرح می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 168842 و در روز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۵:۳۰
2024 copyright.