رکورد شکنی ۲۱۰۰۰ نفری ناظری‌ها در تور تابستانی

حافظ ناظریکنسرت فصل نو “ناگفته” استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری  که در تاریخ‌های ۱۵، ۲۰ و ۲۱ مرداد تمدید شده بود ، به دلیل استقبال ، دوباره و در تاریخ ۲۲ مرداد  برای ششمین روز تمدید شد تا به واسطه این تمدید رکورد ۲۱۰۰۰ نفری را ثبت کند.

به گزارش سینماسینما، این اتفاق بسیار تاثیرگذار  که در دوران رکود و لغو مجوز کنسرت‌های موسیقی رخ داده حاکی از آن است که مردم هنوز به موسیقی متفاوت علاقه‌مندند و از آن استقبال می‌کنند.

تا به امروز هنرمندان و صاحب نامانی چون علی مرادخانی، سهیل محمودی، آهو خردمند، مریلا زارعی، شهرام مکری، منصور ضابطیان، بهاره کیان افشار، آنا نعمتی، سجاد افشاریان، الهام پاوه نژاد، علی اصغر دشتی  و علی اصغر مونسان به تماشای این اجرا نشسته‌اند.
لازم به ذکر است “ناگفته ” اولین اثر موسیقی در تاریخ خاورمیانه است که توانسته دوبار در صدر آثار موسیقی کلاسیک جهان قرار بگیرد. ۷ قطعه از آلبوم ناگفته  در این کنسرت اجرا می شود.  نکته قابل ذکر این است که پس از گذشت ۲ سال از انتشار این آلبوم، طی اعلام آمار منتشر شده  آلبوم ناگفته  در صدر فروش قرار دارد.
کنسرت استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری ۱۳،‌۱۴ اجرا شد و در تاریخ ‌۱۵،‌۲۰، ۲۱ و ۲۲ مرداد ساعت ۲۱ به همت موسسه صوت آوای هنر در برج میلاد برگزار می‌شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 23006 و در روز جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲:۳۴
2024 copyright.