رییس سازمان صداوسیما : خودمان را رقیب شبکه نمایش خانگی نمی دانیم

رییس صداوسیما در پاسخ به پرسشی درباره رابطه ساترا و شبکه نمایش خانگی گفت : در قانون اساسی جمهوری اسلامی یک صداوسیما داریم و از طرف دیگر کارویژه تلویزیون در همه دنیا سریال سازی است.

به گزارش سینما سینما ،«پیمان جبلی» که امروز به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو در جمع تشکل‌های دانشجویی در آمفی تئاتر دانشکده صداوسیما سخن می‌گفت ،افزود :در جمهوری اسلامی نیز کارویژه صداوسیما نباید از حیطه این رسانه خارج شود و هر گونه سریال سازی باید تحت حاکمیت صداوسیما باشد. ما با سریال‌سازان خارج از صداوسیما صحبت می کنیم و راهبردهای کلان ارزشی و هنجاری را به آنها می گوییم. اگر این راهبردها را رعایت کنند هیچ مانعی برای فعالیت آنها نیست و ما خودمان را رقیب شبکه نمایش خانگی نمی دانیم.
جبلی شفاف‌سازی را برای صداوسیما ضروری دانست و افزود: به تازگی برخی نمایندگان گفتند نسبت به صندوق بازنشستگی ابهام داریم و من برای شفاف شدن این موضوع اعلام آمادگی کردم. آنها تعجب کردند که تحقیق و تفحص می‌شود و من گفتم هیچ اشکالی ندارد. اینها تعارف نیست. هر کسی هر نکته‌ای دارد شفافش می‌کنیم.
وی درباره پخش آگهی‌های بازرگانی با بیان این که صداوسیمای دولتی نباید اصلاً آگهی پخش کند اظهار داشت: بودجه ای که دولت می دهد بخش اندکی از نیازهای ما را تامین نمی کند برای همین وابسته به آگهی هستیم. درست است که دولت به صداوسیما کمک می‌کند اما این مانع نقد دولت نیست. اما باید به شرایطی برسیم که همین کمک را هم نگیریم.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 165708 و در روز چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۴:۴۱
2024 copyright.