رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ : مدیریت ورزشگاه در حضور تماشاگران سخت‌تر از مدیریت سینما است!

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مدیریت ورزشگاه در حضور تماشاگران سخت‌تر از مدیریت سینما است.

به گزارش سینماسینمآ، «سهیل مهدی» شنبه شب پس از پایان شهرآورد ۹۷ که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: حاشیه‌های دربی همیشه بازی‌ها را از لحظات زیبا دور می‌کند. فوتبالیست‌های بسیار خوبی داریم و هواداران دوست دارند بازی‌های پرگلی از تیم های خود ببینند. دو تیم تلاش خود را کردند و از آن‌ها ممنونیم. حداقل حاشیه را دیدیم و تیم‌ها همکاری لازم را با برگزارکنندگان بازی داشتند.

وی در خصوص حضور هواداران در بازی‌های آینده لیگ برتر بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه خیلی تلاش می‌کنند که این اتفاق رخ دهد. نقاط ضعف و قوت دو بازی با تماشاگر پیدا شده و باید یک دستورالعمل تهیه شود تا در همه جای کشور پیاده شود. زیر ساخت‌های استادیوم آزادی که برای دیدار ایران و کره جنوبی آماده شده بود، وجود داشت و باید به سمتی برویم که همه ورزشگاه‌ها این زیرساخت‌ها را داشته باشند.

مهدی ادامه داد: فراموش نکنیم تیم های خوبی در لیگ یک و دو داریم که هوادارانشان انتظار دارند به ورزشگاه آمده و تیم های خود را تشویق کنند. هرگاه دستورالعمل ابلاغ شود، ما در کنار اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا هواداران به استادیوم بیایند. اولین نهاد در این خصوص مدیریت بهداشت کشور است که همیشه تابع نظرات آن‌ها بودیم و اینجا که هستیم، خیلی از گروه‌ها کمک می‌کنند تا بازی برگزار شود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد: باید بپذیریم که وقتی هواداران در سکوها و هنگامی که کنار همدیگر می‌نشینند، کنترل بیماری سخت‌تر است چرا که اگر یک نفر بیمار باشد، به بقیه هم آن را منتقل می‌کند. وقتی به همراه خانواده‌ام به سینما می‌رویم، می‌بینم کنترل آن راحت تر است. در استادیوم کمی کنترل سخت‌تر است. ما پنج درصد استادیوم را باز کردیم اما دیدیم هواداران به دلیل حمایتی که از تیم خود داشتند، آمدند و در کنار همدیگر نشستند. خود ما هم باید کمک کنیم تا خیلی زودتر استادیوم‌ها باز شوند.

ایرنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 165416 و در روز یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۳:۴۱
2024 copyright.