رییس کمیسیون عمران شورای شهر:مردم خواستار بازگشایی سینما در میدان امام حسین (ع)هستند

 

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: کسانی که برای انجام کارها در شهرداری تهران کارشکنی می‌کنند و موجب نارضایتی مردم می شوند صلاحیت ادامه کار در این نهاد را ندارند.

به گزارش سینماسینما ،محمد علیخانی روز سه شنبه در جریان یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر با تذکری به شهردار تهران نسبت به عدم بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور انتقاد کرد و گفت: بیش از یک سال است که در این خصوص به شهردار تهران تذکر داده شده و تعداد زیادی از اعضا از جمله احمد مسجد جامعی، حبیب زاده، شهربانو امانی و اینجانب از این مسیر بازدید کردیم اما در داخل شهرداری نسبت به بازگشایی این مسیر کارشکنی و در مردم ایجاد نارضایتی می شود.
علیخانی با بیان اینکه شورا باید با این موضوع جدی تر برخورد کند، گفت: این موضوع آبروی شورا است چرا که بیش از یکسال است شورا پیگیری می‌کند و یک نفر جلو مصوبات شورا را می‌گیرد.
عضو شورای شهر تهران درباره تذکر خود اظهار داشت: تلاش ها برای بازگشایی مسیر ۱۷۷ شهریور میسر نشده است و به شهردار تهران تذکر می دهم که اجرای تصمیمات و مصوبات شورا از جمله موارد زیر را در دستور کار قرار دهد.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۲۲ باید خیابان مازندران را به سمت خیابان ۱۷ شهریور بازگشایی کند.
وی عنوان کرد: همچنین باید تردد تاکسی و اتوبوس از جنوب به شمال خیابان ۱۷ شهریور برقرار شود.
علیخانی ادامه داد: بازگشایی کاربری فرهنگی سینما در ضلع شمالی میدان امام حسین از دیگر خواسته‌های مردم در این محدوده است که باید شهردار تهران در دستور کار قرار دهد.
به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سال گذشته مصوبه‌ای مبنی بر ضرورت بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور و بازگشت آن به حالت اولیه را تصویب کردند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 114761 و در روز سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱:۲۱
2024 copyright.