زمان اکران «خجالت نکش» مشخص نیست/ نگارش چند فیلمنامه جدید

کارگردان فیلم سینمایی «خجالت نکش» اعلام کرد هنوز زمان دقیق اکران این اثر سینمایی مشخص نیست.به گزارش سینماسینما، رضا مقصودی کارگردان و فیلمنامه نویس با اشاره به اینکه پروانه نمایش فیلم سینمایی «خجالت نکش» صادر شده است، گفت: هنوز زمان اکران دقیق فیلم مشخص نیست و باید دید تهیه کننده و پخش کننده چه برنامه ای برای نمایش آن در سینماهای کشور دارند.

وی ادامه داد: بی شک سعی می شود تا «خجالت نکش» در زمان مناسبی اکران شود و این احتمال وجود دارد که نمایش آن به بعد از برگزاری مسابقات جام جهانی موکول شود.

مقصودی با اشاره به دیگر فعالیت های خود بیان کرد: در حال حاضر چند فیلمنامه در دست نگارش دارم که باید دید بعد از آماده شدن آنها، کارگردانی کدام یک را برعهده می گیرم. البته شکی نیست که فعالیت خود را در حوزه کارگردانی ادامه می دهم.

«خجالت نکش» اولین اثر سینمایی رضا مقصودی به عنوان کارگردان است که در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش درآمد.

«خجالت نکش» با مضمونی کمدی داستان زندگی زن و شوهری را روایت می کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه دار می شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می کند. اتفاقاتی که در نهایت باعث جدال این دو با یکدیگر می شود.

در این اثر سینمایی بازیگرانی چون احمد مهران فر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، لیندا کیانی، شهره لرستانی و الناز حبیبی حضور دارند.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 84033 و در روز سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶:۲۵
2024 copyright.