زمان اکران مارموز مشخص شد

فیلم سینمایی «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی به احتمال زیاد از اول آذر ماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، جواد نوروزبیگی؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «مارموز» در ارتباط با زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: طبق آقای سرتیپی پخش کننده فیلم هستند و به احتمال زیاد فیلم در اول آذر ماه در سینماهای کشور اکران خواهدشد.

وی در ادامه افزود: طبق گفته های آقای سرتیپی فیلم در این تاریخ اکران خواهد شد و امیدواریم فیلم در تاریخ مذکور در سینما اکران شود.

گفتنی است؛ «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی که برای اولین بار در جشنواره جهانی فجر به نمایش در آمد، فیلمی است که بی شباهت به فیلم «مارمولک»؛ دیگر ساخته جنجالی این کارگردان نیست. با توجه به مضمون ملتهب و سیاسی این فیلم از همین حالا می توان پیش بینی کرد که فیلم جدید تبریزی در زمان اکران قرار است سر و صدای زیادی به پا کند.

حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی و مانی حقیقی و محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور، همراه با گروه موسیقی «بُمرانی» و سیاوش چراغی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو، فرهان معین زاده بازیگران «مارموز» هستند..

این فیلم با مضمونی کمدی و سیاسی روایتگر داستان زندگی شخصی به نام «قدرت» با بازی حامد بهداد است که سودای رسیدن به قدرت را دارد….

منبع:صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 98524 و در روز دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۹:۰۴
2024 copyright.