زمان پخش سریال‌های نوروزی تلویزیون/ پایتخت۶ از اول فروردین

تلویزیون با ۴ سریال جدید «پایتخت۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میانبر» به استقبال نوروز می رود.

به گزارش سینماسینما، امسال تلویزیون با ۴ سریال جدید «پایتخت۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میانبر» به استقبال نوروز می رود.

اولین قسمت  فصل ششم  مجموعه تلویزیونی پایتخت۶ به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری روز جمعه اول فروردین۹۹ ساعت ۲۲ پخش می شود.

مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵  قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما ساخته شده است. محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

نخستین قسمت از مجموعه تلویزیونی «کامیون» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی مشترک ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور جمعه ۱ فروردین ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

 شبکه سه سیما برای ایام نوروز ۹۹ سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی، تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی و نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو، را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

این سریال هر شب ساعت ۲۰ راهی آنتن می‌شود و هم چنین تکرار این سریال روز بعد ساعت ۹:۴۵ و ۱۴:۲۰ است.

سریال میانبر به کارگردانی یزدان فتوحی و تهیه کنندگی محمد صالحیان سریالی در شبکه پنج سیما است که از اواخر بهمن ماه روی آنتن رفت و پخش آن در ایام نوروز ۹۹ هم ادامه دارد.

این سریال که در حدود ۹۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما در نظر گرفته شده است در تعطیلات نوروز مهمان شبکه پنج سیما می‌شود و با قسمت هایی جدید و داستانی تازه تعطیلات نوروز را در کنار مردم خواهد بود.

منبع: فارس

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 133031 و در روز پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵:۵۴
2024 copyright.