زمان پخش «۸۷ متر» عیاری مشخص شد

مدیر فیلم و سریال شبکه اول سیما می‌گوید از جمله سریال‌هایی که سال آینده به طور قطع روی آنتن می‌روند سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری است که در ۴۵ قسمت به احتمال فراوان بعد از ماه رمضان پخش می شود.

به گزارش سینماسینما، امیرحسین آشتیانی‌پور مدیر فیلم و سریال شبکه اول سیما درخصوص برنامه‌های شبکه اول سیما برای سال آینده گفت: برای سال آینده سه سریال بسیار خوب را از مدت‌ها پیش آغاز کرده‌ایم و به لطف خدا برای سال آینده همگی آماده پخش خواهند شد.

او در همین راستا ادامه داد: از جمله‌ سریال‌هایی که سال آینده به طور قطع روی آنتن می‌روند سریال «۸۷ متر »به کارگردانی کیانوش عیاری ااست که در ۴۵ قسمت به احتمال فراوان بعد از ماه رمضان سال آتی روی آنتن می‌رود

مدیر فیلم و سریال شبکه اول سیما افزود: علاوه بر سریال کیانوش عیاری، سریال «بوی باران» با بازی رضا کیانیان و رویا نونهالی در حال تولید است که امسال آماده خواهد شد. این سریال شامل شصت و پنج قسمت است.

او با اشاره به تولید فصل دوم سریال «محکومین» اضافه کرد: نزدیک به هشتاد درصد از مراحل تولید سری دوم سریال «محکومین» به پایان رسیده که به امید خدا برای سال آینده آماده پخش خواهد شد.

منبع: میزان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 107075 و در روز یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸:۳۲
2024 copyright.