ساداتیان: فیلم جدید «روستایی»، تغییر ذائقه‌ای در سینما خواهد بود

سید جمال ساداتیان گفت: فیلم «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی قصه قابل تأملی دارد که می‌تواند در صورت فراهم شدن تمام شرایط مد نظر، تغییر ذائقه‌ای را در موضوعات سینمایی برای تماشاگران ایرانی بوجود آورد.

به گزارش سینماسینما، این تهیه‌کننده سینما درباره فیلم جدید سعید روستایی که اخیرا مجوز ساخت آن صادر شده بیان کرد: پیش تولید جدی این فیلم از هفته آینده آغاز می‌شود و قصد داریم فیلمبرداری آن را دی‌ماه شروع کنیم. به همین دلیل، قطعا فیلم به جشنواره فجرِ امسال نمی‌رسد؛ اما تلاش می‌کنیم تا پیش از پایان سال فیلمبرداریِ آن تمام شود.

او درباره برخی بازیگران که در فضای مجازی نامی از آن‌ها برای این پروژه برده شده است، گفت: صحبت‌هایی با چند بازیگر مطرح صورت گرفته که به طور رسمی اعلام خواهد شد.

ساداتیان درباره فیلم «متری شش و نیم» به عنوان اثر جدید کارگردان فیلم «ابد و یک روز» و تفاوت‌های این دو فیلم گفت: داستان «متری شش و نیم» برای من قابل توجه بود و دوست داشتم تهیه‌کننده آن باشم. امیدوارم همان طور که در فیلمنامه نکاتی وجود دارد، در ساخت هم همه چیز به همین شکل پیش برود و در این صورت قطعا مردم شاهد فیلم خوبی خواهند بود. در واقع می‌توان گفت این فیلم نسبت به اثر قبلی سعید روستایی بیشتر به سمت تکامل رفته و تغییر ذائقه‌ای را از جمیع جهات بوجود می‌آورد.

به گفته وی، این فیلم پس از آماده شدن به نمایش عمومی درمی‌آید. ضمن اینکه سعید روستایی احتمالا فیلم دیگری را در جشنواره فجر سال آینده خواهد داشت که ممکن است تهیه‌کنندگی آن را هم ساداتیان بر عهده داشته باشد.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 73591 و در روز چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵:۱۰
2024 copyright.