«سارا و آیدا» در خیابان‌های تهران/ فیلمبرداری به نیمه رسید

پگاه آهنگرانی سارا و آیدافیلمبرداری فیلم سینمایی «سارا و آیدا» این روزها در خیابان های تهران ادامه دارد.
به گزارش سینماسینما، فیلمبرداری «سارا و آیدا» جدیدترین فیلم مازیار میری این روزها در خیابان های تهران ادامه دارد و تاکنون ۴۰ درصد از فیلمبرداری این فیلم در تهران به پایان رسیده است، همچنین بیشتر بازیگران پروژه جلوی دوربین رفته اند.

پگاه آهنگرانی در این فیلم نقش آیدا و غزل شاکری در نقش سارا بازی می کنند. این ۲ بازیگر از شخصیت های اصلی قصه هستند.

«سارا و آیدا» یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در تهران انجام خواهد شد و فیلمنامه آن توسط امیر عربی به نگارش در آمده، همچنین مجری طرح این پروژه همایون اسعدیان است.

در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان و شیرین یزدان بخش به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟

از عوامل تولید «سارا و آیدا» می توان به مجری طرح: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، صدابردار: ساسان نخعی، مدیر تولید: حسین اکبری، گروه کارگردانی: مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه: ندا آصف، فیلمبردار: امیر موسوی، دستیار فیلمبردار: مرتضی سبحانی، عکاس: آرزو اتحاد و مشاور رسانه ای: بیتا موسوی اشاره کرد.

 

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 32146 و در روز شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۷:۵۷
2024 copyright.