«ساعت ۵ عصر» علیه برنامه محبوب شبکه نسیم/ ضبط سری جدید «دورهمی» فعلا متوقف است

مهران مدیریمدتی پیش تهیه‌کننده «دورهمی» اعلام کرده بود ضبط سری جدید این مجموعه از ۱۱ آذرماه آغاز خواهد شد، اما با آغاز فیلمبرداری «ساعت ۵ عصر» فیلم اول مهران مدیری به نظر می‌رسد «دورهمی» فعلا با بلاتکلیفی مواجه شده است، به‌خصوص که امروز تهیه‌کننده دیگر این برنامه تلویزیونی اعلام کرده زمان آغاز پخش این برنامه هنوز مشخص نیست.
به گزارش سینماسینما، با وضع موجود می‌شود پیش‌بینی کرد حداقل تا پایان فیلم‌برداری فیلم سینمایی مدیری، ضبط سری جدید «دورهمی» به تعویق خواهد افتاد.

دوازده آبان‌ماه بود که حمید رحیمی‌نادی تهیه‌کننده «دورهمی» اعلام کرد ضبط سری جدید این مجموعه از ۱۱ آذرماه آغاز خواهد شد و تا پایان ماه صفر نیز قسمت‌های ضبط شده قبلی روی آنتن خواهند رفت و بعد از آن مجموعه با حال و هوایی جدید پخش می‌شود.

اما به نظر می‌رسد همه چیز آن‌طور که تهیه‌کنندگان «دورهمی» پیش‌بینی کرده‌اند پیش نخواهد رفت، فیلمبرداری «ساعت ۵ عصر» از دو روز پیش شروع شده و ممکن نیست مدیری بتواند ۱۱ آذرماه سر ضبط سری تازه «دورهمی» حاضر شود، هاشم رضایت تهیه‌کننده دیگر «دورهمی» نیز امروز در گفت‌وگویی در باشگاه خبرنگاران اعلام کرده زمان تولید مجدد این مجموعه همچنان مشخص نشده و به ادامه پخش قسمت‌هایی که قبلا ضبط شده‌اند اشاره کرده است.

در بهترین حالت ضبط فیلم سینمایی مهران مدیری حداقل تا دی‌ماه طول خواهد کشید و با این حساب فعلا ضبط «دورهمی» متوقف خواهد بود؛ در این مدت برنامه باید با پخش همان قسمت‌های قبلی پیش برود که مشخص نیست چه تعداد هستند و حتی در صورتی که تا پایان فیلم‌برداری «ساعت ۵ عصر» قسمت‌های پخش نشده برنامه را روی آنتن نگه دارند، باز هم نمی‌توان از وقفه‌ای که «دورهمی» دچار آن خواهد شد اجتناب کرد. وقفه‌ای که باید دید تهیه‌کنندگان این مجموعه با آن چطور کنار خواهند آمد.

آی سینما

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 33054 و در روز جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۷:۵۸
2024 copyright.