سام درخشانی از سخت‌ترین نقشی که تاکنون بازی کرده، می‌گوید

بازیگر فیلم پالتو شتری معتقد است که «پالتو شتری» صد در صد در گیشه موفق خواهد بود زیرا که مردم از کمدی این روزهای سینما خسته شدند.

به گزارش سینماسینما، سام درخشانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درباره بازی در فیلم سینمایی «پالتو شتری» گفت: به جرات می‌توانم بگویم که بازی من در این فیلم به شدت سخت بود و یکی از سخت‌ترین نقش‌هایی بود که در کارنامه کاری‌ام تجربه کرده بودم.

وی در همین راستا ادامه داد: دلیل اینکه می‌گویم نقشم در «پالتو شتری» سخت بود این است که این نقش به شدت روی لبه تیغ و مرز بود. این کاراکتر هیچ المان ظاهری خاصی نداشت که بتوانم از آن بهره گرفته و برای بازی از آن استفاده کنم.

وی در همین رابطه اضافه کرد: این نقش هیچ مشخصه و الگوی بیرونی و تعریف مشخصی نداشت که بتوانم آن را به راحتی بازی کنم. بازی در چنین نقش‌هایی که در فیلم کمدی حضور دارند و از بیرون تعریف خاصی را به خود اختصاص نمی‌دهند بسیار عجیب و سخت است.

درخشانی درباره احتمال موفقیت «پالتو شتری» در اکران عمومی خاطرنشان کرد: من معتقدم که پالتو شتری صد در صد در گیشه موفق خواهد بود. مردم امروز با سینمای کمدی‌ای روبه‌رو هستند که من هم در آن بازی کرده ام و شاید از آن خسته شده باشند و به همین دلیل از فیلم خاصی مثل «پالتو شتری» استقبال خواهند کرد.

منبع: میزان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 109258 و در روز پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۷:۲۶
2024 copyright.