سام قریبیان «کبیسه» را می سازد/ فیلمی با ۵ شخصیت

IMG_20160314_204241سام قریبیان بازیگر و کارگردان سینما فیلمنامه ای با نام «کبیسه» نوشته که قرار است آن را به تهیه کنندگی پدرش فرامرز قریبیان کارگردانی کند.

به گزارش سینما سینما، سام قریبیان در بازگشت به ایران پس از نوشتن فیلمنامه «گناهکاران» که برای آن کاندید سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد با ساخت اولین فیلم مستقلش «٣۶٠ درجه»، کارگردانی را هم پس از بازیگری و نویسندگی در کارنامه خود ثبت کرد.

وی در فاصله تولید و اکران عمومی اولین فیلمش، سریال اکشن «عالیجناب» را با حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون برای شبکه خانگی نوشت و ساخت که مراحل فنی و تدوین را سپری می کند، اما در همین بین به تازگی فیلمنامه «کبیسه» را به اتمام رسانده و اردیبهشت ماه برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام خواهد کرد.

این برای اولین بار است که قریبیان فیلمنامه اش را بر اساس یک کتاب اقتباس کرده و حدود سی درصد از فیلمبرداری این کار در جنوب و مابقی در تهران خواهد بود. بر خلاف سایر فیلمنامه های سام قریبیان که معمولا پر بازیگر است «کبیسه» فقط ۵ شخصیت اصلی دارد که در حال حاضر مشغول مذاکره با آنها هستند.

از عوامل فیلم تاکنون فقط حضور فرامرز قریبیان به عنوان تهیه کننده، سام قریبیان نویسنده و کارگردان، بهرام دهقانی تدوین و حسن مصطفوی مدیر تولید، عادل معصومیان دستیار و برنامه ریز و شیوا آبا مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای مشخص شده اند.

منبع :خبرگزاری مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 13222 و در روز دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۴:۵۶
2024 copyright.