“سایه هاى موازى” پروانه نمایش گرفت

اصغر نعیمی  فیلم تازه اصغر نعیمی که سال گذشته جلوی دوربین رفته بود با طی مراحل فنی آماده نمایش شد و به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است.

فیلم “سایه های موازی” عاشقانه ای غیر متعارف و مبتنی بر پیچیدگی های شخصیتی و متنی است. فیلمی که بعد از “پل خواب” اکتای براهنی دومین اقتباس امسال سینمای ایران از اثار داستایوفسکی است. اصغر نعیمی در گفتگو با “سینما” درباره شکل گیری فیلم “سایه های موازی” گفت: به نظرم درسینمای ایران بی مهری زیادی به اقتباس های ادبی شده و همیشه در پس ذهنم یکی از داستان های مورد علاقه ام برای اقتباس، داستان نازنین داستایوفسکی بود و انرژی زیادی صرف شده تا فضای این داستان از قرن نوزدهم به ایران امروز منتقل بشود.

اصغر نعیمی در ادامه درباره تولید این فیلم گفت: عمده ترین چالش تولید برای من انتخاب بازیگران بود و یکی از اتفاق های جذابی که در این فیلم افتاده این است که ابوالفضل پورعرب بعد از ۸ سال با “سایه های موازی” به سینما باز می گردد و نقش متفاوت و غیر منتظره ای در این فیلم دارد. اتفاق خوب دیگر بازی شهاب حسینی در این فیلم است و سوپراستاری از نسل فعلی در کنار سوپر استاری از نسل قبل در “سایه های موازی” حضور دارد. آقای سیامک صفری دیگر بازیگر این فیلم است و سمیرا حسن پور نقش “نازنین” یعنی نقش زن اصلی این فیلم را بازی می کند و خیلی برای اجرای خوب و در ست این نقش تلاش شده است.

اصغر نعیمی در گفتگو با “سینما” فیلم “سایه های موازی” را تجربه متفاوتی در مسیر فیلمسازی اش دانست و گفت: این فیلم با سرمایه خصوصی و بر عکس فیلم های مدعی مستقل به معنای واقعی تولید مستقلی داشتته و حتی آقای توکل نیا وام هم برای ساخت این فیلم وام هم نگرفته است.

منبع: روزنامه سینما

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 5693 و در روز سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸:۰۶
2024 copyright.