طنز/ سحر قریشی از بازی در فیلم جدیدی با عنوان «منقلبی در قلب ورزشگاه!» خبر داد

علی زراندوز در ستون طنز چهل سال بعد روزنامه قانون نوشت:به گزارش سینماسینما، یکی از مسئولان رسیدگی به امور زلزله‌زدگان ۴۰ سال قبل اعلام کرد سرانجام پس از ۴۰ سال کار شبانه روزی، کار پر کردن فرم‌های مربوط به تحویل کانکس به زلزله‌زده‌ها و گرفتن تعهدهای لازم در زمینه خط نینداختن روی کانکس، آشپزی نکردن داخل کانکس، باز نکردن پلاستیک روی صندلی‌های کانکس، بلند نکردن صدای رادیو و تلویزیون داخل کانکس و پس دادن کانکس‌ها در صورت وقوع زلزله در یک نقطه دیگر کشور انجام شده و به‌زودی روند تحویل کانکس‌ها به زلزله‌زده‌ها انجام می‌شود. در همین راستا، وقتی در حضور خبرنگاران با اولین زلزله‌زده تماس تلفنی گرفته شد که برای تحویل کانکسش مراجعه کند، نامبرده گفت: «خیلی ممنون… دیگه راضی به زحمت نیستیم. خودمون خانوادگی در این ۴۰ساله نشستیم خشت زدیم و آجر ساختیم و چهاردیواری را بالا بردیم و داخلش را کاشی و سرامیک کردیم و کابینت زدیم و خلاصه الان ۲۰ سالی هست که تکمیل شده… تشریف بیارین، چایی در خدمت‌تون هستیم!».

سحر قریشی از بازی در فیلم جدیدی با عنوان «منقلبی در قلب ورزشگاه!» خبر داد و به خبرنگار بخش سینمایی ما گفت: «این فیلم موضوع جالبی دارد و خیلی از دوستان معتقد بودند که اصلا این نقش برای من نوشته شده! داستان در مورد خانمی است که به صورت اشتباهی سر از ورزشگاه در می‌آورد و با دیدن صحنه‌هایی که در ورزشگاه رخ می‌دهد دچار یک انقلاب فکری می‌گردد و دیگر آن آدم سابق نمی‌شود». وی درباره این موضوع که بازی در این نقش شانس حضور او در اسکار را افزایش می‌دهد یا نه؟ گفت: «نه! خواهش می‌کنم… من که وسط یه ورزشگاه پر از مردم معمولی این طوری منقلب میشم، وسط سن اسکار با وجود اون همه آدم معروف دیگه کارم از منقلب شدن میگذره و زبونم لال، ممکنه غش و ضعف کنم!».

دونالد ترامپ در نشست خبری‌اش بیان کرد فرمان اینکه زمین به دور خورشید نمی‌چرخد و کره زمین مرکز عالم است را امضا کرده و ناسا موظف است هر چه سریع‌تر تمام مدارکی که خلاف این فرمان را اثبات می‌کند، نابود کند! ترامپ چندی پیش هم فرمانی امضا کرده بود مبنی بر اینکه ماه موجود در آسمان، در پایان هر ماه خرد می‌شود و از تکه‌های خرد شده‌اش ستاره به وجود می‌آید! رییس ناسا در این زمینه گفت: «اگر ۴۰ سال قبل که ترامپ فرمان انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را داد؛ جلویش را می‌گرفتیم، کار از آن فرمان بی‌خردانه به این فرمان‌های احمقانه نمی‌رسید!».

بی قانون

خاوری در یک فایل صوتی، شایعه کشته شدنش را که برای بار سی و دوم سرزبان‌ها افتاده بود، به شدت رد کرد و از اینکه دیر توانسته این شایعه را تکذیب کند، از ملت ایران عذرخواهی کرد و اعلام کرد حاضر است هزینه تمام آن همه شیرینی و شکلاتی را که مردم در این مدت بابت شایعه خبر مرگش پخش کرده بودند، برای آن‌ها کارت به کارت کند! وی در پایان این فایل صوتی گفت: «فراموش نکنید که از قدیم گفته‌اند بادمجون بم آفت ندارد، چه برسد به بادمجون کانادایی!».

منبع: علی زراندوز در ستون طنز چهل سال بعد روزنامه قانون

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 74333 و در روز یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۲:۵۷
2024 copyright.