سحر قریشی: کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر مردم را با سینما آشتی داد

بازیگر فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» وجود کاخ مردمی در جشنواره فیلم فجر را هیجان انگیز دانست و گفت: کاخ مردمی می تواند به رشد سینمای ایران کمک کند و از طرفی مردم با سینما آشتی کردند.

به گزارش سینماسینما، سحر قریشی، درباره نقش نگین در فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» اظهار کرد: شخصیتم به نقش نگین خیلی نزدیک است. احساساتی بودن و قسمت های ملودرام فیلم با خصوصیات اخلاقی ام شباهت زیادی دارد. به این خاطر توانستم آن طور که محمد حسین فرحبخش می خواست به ایفای نقش بپردازم.

وی افزود: «نگین» در تمام سکانس های فیلم تلاش کرد با طنازی دوستش را شاد کند. کاری که در ارتباطات واقعی هم دوستان برای هم می کنند. بنابراین به نظر خودم و به زعم کارگردان توانستم این نقش را به خوبی بازی کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «دردسر بزرگ» با اشاره به کمک رضا عطاران و فرهاد اصلانی برای ایفای نقشش در این فیلم، خاطرنشان کرد: عطاران و اصلانی در طول زمان فیلمبرداری فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» کمک بسیاری به من کردند تا بتوانم از پس نقش نگین که نقشی متفاوت بود برآیم. این یکی از مسائلی بود که توانست در دیده شدن من در این فیلم موثر باشد.

قریشی با تاکید بر اینکه فیلمنامه های ایرانی نمونه ای از فیلمنامه های خارجی هستند، گفت: متاسفانه به دلیل کمبود فیلمنامه های خوب و جدید، نقش ها و قصه ها شناخته شده هستند و هیچ ابهامی در آن ها وجود ندارد و نیازی به تحقیق و بررسی ندارد. به همین خاطر بازیگران برای پذیرفتن نقش در فیلم های سینمایی فکر و بررسی زیادی نمی کنند.

این بازیگر درباره ایفای نقش یک خبرنگار در فیلم سینمایی «رسوایی۲» گفت: بسیاری از دوستانم خبرنگار هستند. گاهی مواقع بازیگران به خاطر برخورد شخصی خبرنگاران دچار بحران هایی می شوند، حال شان را بد می کند.

او یادآور شد: البته بعضی از خبرنگاران با برخورد حرفه ای آرامش را به ما برگردانده اند. بسیار علاقه مند بودم تا دراین نقش بازی کنم و حس و حال خبرنگاران را تجربه کنم.

بازیگر فیلم سینمایی درباره بازی در «رسوایی ۲» گفت: اگر باز هم مسعود ده نمکی به من پیشنهاد کار دهد و فیلمنامه را دوست داشته باشم قبول می کنم و با او همکاری خواهم کرد.

قریشی با اشاره به اینکه جشنواره سی و چهارم فیلم فجر با سال های قبل تفاوت های مشهودی دارد عنوان کرد: تنوع فیلم های امسال با موضوعات متفاوت و مخصوصا فیلم های بخش نگاه نو بسیار جالب توجه است. بازیگران با تجربه در فیلم کارگردان های کار اولی بازی کردند و نشان دادند که به آن ها اعتماد دارند.

قریشی خاطرنشان کرد: اتفاقات جدید و هیجان انگیزی مانند وجود کاخ مردمی در پردیس سینمایی ملت، می تواند به رشد سینمای ایران کمک کند و مردم را بیشتر از قبل با سینما آشتی دهد. همراهی و با مردم بودن، بسیار مهم و لذت بخش است چرا که مردم باید درباره فیلم نظر بدهند و آن را دوست داشته باشند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 11849 و در روز دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۶:۱۳
2024 copyright.