سخنان وزیر فرهنگ‌و‌ارشاد درباره تحریم‌ مراسم افطار رییس‌جمهور از سوی برخی هنرمندان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حضور نیافتن برخی هنرمندان در مراسم افطار رییس جمهور گفت: «امسال هم با توجه به شرایط خاص جهانی و منطقه‌ای که داریم این دیدارها و گفت‌وگو ها اهمیت‌ ویژه ای پیدا می‌کند.»

به گزارش سینماسینما، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد ظهر امروز (چهارشنبه ۹ خرداد) در حاشیه جلسه این هفته هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به حضور نیافتن برخی از هنرمندان در افطاری رییس‌جمهور گفت: سنت افطاری رییس جمهور که هر ساله برگزاری می‌شود فرصتی فراهم می‌کند تا رییس جمهور با اقشار مختلف از جمله هنرمندان گفت‌وگوی دو طرفه داشته باشد. این یک فرصت ارتباطی است که هم هنرمندان با رییس جمهور گفت‌وگویی داشته باشند و هم ایشان نقطه نظراتشان را بیان کنند. امسال هم با توجه به شرایط خاص جهانی و منطقه‌ای که داریم این دیدارها و گفت‌وگو ها اهمیت‌ ویژه ای پیدا می‌کند. شرایط فعلی کشور همدلِی‌ها و همراهی‌هایی بیشتری را می طلبد تا جامعه ایرانی با یک انسجام بیشتر از این دوره عبور کند.

او افزود: امسال همانند سال‌های پیش رییس جمهور با اقشار مختلفی از جمله زنان، جوانان، ورزشکاران و هنرمندان جلسه افطاری برگزار کرده است. طبیعی است که افراد ایده‌ها و نظرات مختلفی داشته باشند. برداشت ما این است که جامعه هنری و فرهنگی کشور همانند گذشته حضور همدلانه ای خواهند داشت.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 88340 و در روز چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۹:۰۱
2024 copyright.