سردار جباری مطرح کرد :احتمال مسمومیت سلحشور توسط سرویس های بیگانه

سردار جباری در مراسم بزرگداشت سلحشور احتمال داد وی توسط سرویس های اطلاعاتی بیگانه مسموم شده باشد.

به گزارش سینما سینما ، سردار جباری در مراسم بزرگداشت مرحوم سلحشور که عصر امروز در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شد با معرفی سلحشور به عنوان شخصیت قرآنی، با اشاره به آیه ۵۸ سوره اعراف استدلال کرد از آدم واجد طینت پاک عقاید پاک بیرون می آید.

وی با خواندن سلحشور از شجره طیبه تاکید کرد:« تفکر قرآنی او عالمگیر شده است. هنر مبلغ و مروج ارزش های دینی است. یک جامعه را دگرگون می کند. رسالت هنر دینی در تحکیم ارزشهاست. این اثرگذاری باید به لایه های زیرین جامعه رسوخ کند.»

سردار جباری با تصریح این نکته که سریال یوسف پیامبر سرشار از زیبایی ها اخلاقی است، گفت:«من در نقش حبیب بن مظاهر در نمایش حر مرحوم سلحشور دو ماه تمرین کردم؛ اما برای این کار ساخته نشده بودم.»

وی افزود: «سلحشور با اجرای «تاجر ونیزی» در تالار مولوی که یک ماه به طول کشید، موجب حیرت مخاطبان شد.»

وی با درخواست باز کردن مسیر برای بچه های مسجد و میدان دادن به آنان همانند مسیر سلحشور خاطرنشان کرد چون سلحشور آثارش برآمده از قرآن بود، رویه اش ضدصیهونیستی بوده است.

فرمانده سپاه ولی امر با اشاره به خاطره معاینه دکتر در زمان درمانش که در آنجا دکتر گفته بود وی بیش از هفت ماه زنده نخواهد ماند و سلحشور سه سال برای نگارش موسی (ع) وقت نیاز داشت، تاکید کرد پس از آن معاینه آن مرحوم چهار سال زیست تا متن فیلمنامه اش را کامل کند.

منبع تسنیم

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 14677 و در روز سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۶:۱۶
2024 copyright.