سرقت از خانه «علی معلم»


پنجشنبه گذشته، خانه زنده‌یاد علی معلم، ‌مدیرمسئول نشریه «دنیای تصویر» و تهیه‌کننده سینما، مورد سرقت قرار گفت.
به گزارش سینماسینما ،آذر معماریان، ‌همسر علی معلم، ‌ضمن تأیید این خبر درباره جزئیات این سرقت گفت: «عصر روز پنجشنبه، بیست‌و‌هفتم اردیبهشت‌، حدود ساعت ۵ بعدازظهر همراه فرزندانم از خانه بیرون رفتیم. اخیرا خواهرم عمل جراحی داشته‌اند و درواقع می‌خواستیم از ایشان عیادت کنیم و بعد هم افطاری را در کنار آنها باشیم. حدود ساعت ۱۲ شب به خانه بازگشتیم. به محض اینکه قفل در خانه را باز کردیم، همان دم در، من و پسرم کاملا شوکه شدیم. کل خانه ما زیر‌و‌رو شده بود! تمام وسایل با‌ارزش خانه را با خود برده بودند. حتی این دزدان ماهر با دیلم گاوصندوق را شکسته و طلاهای عروسی و طلاهای مرحوم معلم و خیلی چیزهای دیگر را با خود برده‌اند. واقعا شوکه شدیم».
معماریان در ادامه توضیح داد: «نکته جالب این است که سر کوچه ما نگهبان حضور دارد. حتی همسایه‌ام به من گفت حوالی ساعت ۸ شب سایه یک آدم را پشت پنجره اتاق پسرم دیده است»!!!
همسر زنده‌یاد «علی معلم» ادامه داد: «بعد از توفان سهمگین زندگی‌ام و مرگ علی معلم عزیز، ‌تازه دو ماهی بود که حالم بهتر شده بود، اما با این پیشامد خیلی بد است که در داخل خانه خودم هم دیگر احساس امنیت نمی‌کنم. آنچه دردناک است همین احساس عدم امنیت است. آدم باید به چه کسی اعتماد کند! واقعا معنای همسایه و نگهبان دیگر چیست؟ انگار همه نسبت به هم بی‌تفاوت شده‌ایم، چنین حسی آزار‌دهنده است وگرنه من می‌دانم که مال دنیا به هیچ‌کس وفا نمی‌کند».

شرق

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 86834 و در روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۱:۴۳
2024 copyright.