«سهمیه» به مرحله صداگذاری رسید + تصاویر

سهمیهمراحل تولید و تدوین فیلم کوتاه «سهمیه» که نگاهی اجتماعی به موضوع سهمیه خانواده و فرزندان شهدا و ایثارگران دارد، به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اشکان درویشی به پایان رسید.

به گزارش سینماسینما، تصویربرداری این فیلم اواخر آبان ماه امسال در لوکیشن های داخلی و خارجی همچون یک پلاتو تئاتر، خانه در مناطق شرقی تهران و بیابان های قم انجام شد. این فیلم که این روزها مرحله صداگذاری خودرا پشت سر می گذارد، برای اولین بار به موضوع ذهنیت عمومی مردم نسبت به سهمیه فرزندان شهید در تحصیل و سایر امور زندگی شان می پردازد. این فیلم کوتاه همچنین نگاهی نقادانه به بازی هایی رایانه ای و موبایلی(کلش آف کلنز) دارد که در پس پرده خود مفاهیمی همچون جنگ و ستیز را القا می کنند و قهرمانی در عرصه زندگی را برتر از قهرمانی های خیالی و فضای مجازی می داند.

آذین فولادوند، یوسف برزین، صدف اسپهبدی، هاوار قاسمی، علی روان فرجاد، هدی قطبی با حضور افتخاری مهری آل آقا و  ایمان صفا در این فیلم کوتاه ایفای نقش کرده اند.

در این پروژه کوتاه عوامل و دست اندرکاران زیر مشارکت داشته اند:

مدیر تصویر برداری: محمد ثریا، دستیار تصویر : وحید آجرلو،  مدیر صدا برداری: زانیار کاکه خوانی، دستیار صدابردار: پژمان نقش بندی، دستیار کارگردان: سعید مشکوری، تدوین : بهمن قهاری، مدیر تدارکات : بهنام مرادی، عکاس: هنگامه جعفر زاده، امور رایانه : شهنوش جنگروی، طراح چهره پردازی: ساناز شیری، طراح صحنه: اشکان درویشی، طراح لباس: نسرین سیبی، منشی صحنه: فاطمه صدیق و باران سیبی و مشاور پروژه: رکسانا قهقرایی و تشکر ویژه از: نسرین مقانلو و فرج الله گل سفیدی.

 

سهمیهسهمیه

سهمیهسهمیه

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 8628 و در روز جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴:۳۶
2024 copyright.