سه نماینده از ایران در جشنواره فیلم شیکاگو حضور می‌یابد

جشنواره شیکاگو مالاریا فروشنده رویای دم صبح‌«فروشنده»، «رویاهای دم صبح» و «مالاریا» نمایندگان ایران در جشنواره فیلم شیکاگو هستند.

به گزارش سینماسینما، فیلم‌های سینمایی «فروشنده» و «مالاریا» و مستند «رویاهای دم صبح» سه نماینده ایرانی هستند که در بخش های مختلف پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم شیکاگو به نمایش درمی آیند.

پنجاه و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو از ۱۳ تا ۲۷ اکتبر مصادف با ۲۲ مهر تا ۶ آبان برگزار می‌شود و کار فروش بلیت برای شرکت در بخش‌های مختلف این فستیوال از ۲۱ سپتامبر برای اعضای سینمای شیکاگو و از ۲۳ سپتامبر برای عموم مردم آغاز می‌شود.

علاوه بر اینکه فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی در بخش رقابتی فیلم بلند حضور دارد امسال در بخش سینمای جهان این جشنواره ۴۱ فیلم به نمایش در می‌آید که «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی از ایران از جمله آنهاست.

«دختر» از آرژانتین، «روزهای سگی» از چین، «پیروزی» از بلغارستان- یونان، «خدمتکار» ساخته پارک چان ووک از کره جنوبی، «گم شده در پاریس» ساخته دومینیک آبل و فیونا گوردون از فرانسه و بلژیک و «وزارت عشق» ساخته پاوو ماریونکوویچ از کرواسی و جمهوری چک از دیگر فیلم‌های حاضر در این بخش هستند.

در بخش فیلم مستند نیز ۱۸ فیلم به نمایش درمی‌آیند که فیلم «رویاهای دم صبح» مهرداد اسکویی از ایران از جمله آنهاست.

 

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 27237 و در روز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲:۰۴
2024 copyright.