پاسخ اصغر فرهادی به سوال”سینماسینما” درباره فیلم جدیدش: قطعا درایران اکران می شود

میرکریمی فرهادیمحمد تاجیک: دو هفته پیش  بود که خبر مهمی منتشر شد با این مضمون که «پنه‌لوپه کروز»، در فیلم جدید اصغر فرهادی بازی می‌کند.

به گزارش «سینما سینما» ، روزنامه شرق با اعلام این خبر به نقل از کارگردان سینمای ایران، نوشته بود : این بازیگر مشهور هالیوودی اسپانیایی‌الاصل که به‌زودی با اکران فیلمی از «خولیو مدم»، به سینماهای اسپانیا بازمی‌گردد، بازیگر فیلم بعدی اصغر فرهادی خواهد بود که قرار است در اسپانیا فیلمبرداری شود.بر اساس آنچه که شرق در آن زمان نوشته بود هنور نامی برای فیلم بعدی فرهادی، کارگردان برنده جایزه اسکار سینمای ایران، انتخاب نشده؛ اما بازی پنه‌لوپه کروز در این فیلم قطعی است. پدرو آلمادوار، کارگردان و تهیه‌کننده اسپانیایی، در ساخت این فیلم با فرهادی همکاری می‌کند.

با انتشار این خبر ،یک سوال ممکن است که ذهن بسیاری از علاقه مندان سینمای اصفر فرهادی را به خود مشغول کند اینکه آیا این محصول بین المللی  آقای فرهادی ،امکان نمایش در ایران خواهد داشت یانه ؟همانند فیلم گذشته که در ایران اکران شد…

اصغر فرهادی پیش از آنکه فیلم گذشته را بسازد در مصاحبه جالبی  در روزنامه بهار گفته بود که قطعا این فیلم درایران اکران می شود . او در پاسخ به سوالی گفته بود :در این فیلم هم به همان شیوه فیلم‌های قبلی‌ام کار کرده‌ام، همیشه این‌گونه نوشته‌ام و این‌گونه ساخته‌ام. مایل نیستم به بهانه تغییر فضا، فیلمساز دیگری شوم.

فرهادی در پاسخ به سوالی که آیا «گذشته» در ایران اکران خواهد شد؟ گفته بود: تلاشم این است که فیلم همزمان با کشورهای دیگر در ایران هم اکران شود.

در حاشیه جشن خانه سینما فرصتی پیش آمد که این سوال را از او بپرسیم : آیا فیلم جدید او که با حضور پنه لوپه کروز ساخته می شود درایران اکران می شود؟ اصغرفرهادی با صراحت می گوید : حتما و قطعا این فیلم درایران اکران می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 1677 و در روز شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۴:۲۰
2024 copyright.