«سپهر دانش» همراه با پزشکان

برنامه «سپهر دانش» با محوریت فراهم کردن فضای آموزشی برای پزشکان و رزیدنت های رشته های مختلف علوم پزشکی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ روانه آنتن رادیو سلامت می شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، هدف از تولید این برنامه، آموزش و افزایش آگاهی برای گروه‌های پزشکی است. هر شب در برنامه «سپهر دانش» علائم یک مورد بیماری مطرح می‌شود و پزشکان می‌توانند در قالب پیامک، بیماری را تشخیص داده و پاسخ شان را به برنامه ارسال کنند.
در برنامه روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه یک مورد بیماری از اساتید دانشگاه علوم پزشکی ساوه طرح می شود و پزشکان با توجه به علائم بیمار باید بیماری و روش درمان را پیامک کنند. در ابتدای شروع برنامه، علائم بیماری گفته می‌شود؛ اینکه بیمار با چه علائمی مراجعه کرده، آزمایشات چطور بوده، چه اسکن‌هایی داده است و… بعد از گفتن این علائم، پزشکان می‌توانند در قالب پیامک عنوان بیماری را به برنامه ارسال کنند و در پایان یک استاد دانشگاه، پاسخ صحیح را داده و توضیحات لازم را ارائه می‌دهد.
برنامه «سپهر دانش» بیماری‌های متفاوتی را تاکنون مطرح کرده و حدود یک دهه است که از رادیو سلامت پخش می‌شود. تهیه کنندگان برنامه پیمان پناهی، مرتضی میلانی و حسین فنایی هستند و هر شب متناسب با موضوع، کارشناس مجریانی از پزشکان متخصص مهمان برنامه می‌شوند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 167428 و در روز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱:۰۴
2024 copyright.