سینمای ایران یک رکورد تازه را ثبت می‌کند

فروشنده (۲)رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران گفت: فروش سینمای ایران تا پایان مردادماه از مرز ۹۰ میلیارد تومان می‌گذرد.

به گزارش سینماسینما، علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش سینمای ایران تا پایان مردادماه گفت: با توجه به فروش خوب فیلم های سینمایی و اقبال مخاطبین ظرف چند روز آینده ( تا پایان مردادماه ) فروش سینمای ایران بیش از ۹۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی درباره اکران فیلم «فروشنده» و احتمال عدم اکران فیلم در سینماهای حوزه هنری گفت: مسئولین حوزه هنری هیچ صحبتی مبنی بر این که فیلم در سالن های حوزه هنری به نمایش در نمی آید نکردند و قرارداد اکران فیلم اصغر فرهادی در سالن های حوزه هنری بسته شده و دیگر سالن هایی که علاقمند به نمایش فیلم هستند قراردادهایشان تنظیم می‌شود.

وی درباره اکران همزمان فیلم در تهران و شهرستان گفت: تلاش می کنیم تا این فیلم را که در جشنواره های جهانی حضور داشته و توانسته نظر داوران درجشنواره های مختلف را به خود جلب کند همزمان در تهران و شهرستان ها به نمایش بگذاریم .

سرتیپی درباره اکران فیلم «فروشنده» قبل از اروپا گفت: فیلم بعد از اکران در ایران در کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا و فرانسه به نمایش در می آید و احتمالا اکران خارجی آن از مهرماه آغاز می شود . فیلم در کشورهای مختلف با زیرنویس به نمایش در خواهد آمد.

 

منبع: فارس

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 24376 و در روز چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۳:۵۱
2024 copyright.