سیگورنی ویور در «شکارچیان روح» بازی می‌کند

سیگورنی ویورسیگورنی ویور که در دهه ۱۹۸۰ در دو فیلم «شکارچیان روح» بازی کرد، در روایت سینمایی جدید از این داستان هم ظاهر می‌شود.
به گزارش «سینماسینما»، پل فیگ کارگردان کمدی فراطبیعی «شکارچیان روح» (Ghostbusters) که از روی فیلم‌هایی موفق به همین نام در دهه ۱۹۸۰ ساخته می‌شود، در توئیتر از حضور سیگورنی ویور در فیلم جدید خبر داد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، هنوز مشخص نیست ویور که در دو فیلم اول «شکارچیان روح» بازی کرد، نقش دانا بارت در آن فیلم‌ها را تکرار می‌کند یا خیر. بیل موری و دان آیکروید نیز که در «شکارچیان روح» (۱۹۸۴) و «شکارچیان روح ۲» (۱۹۸۹) بازی کردند، در فیلم جدید که نگاهی زنانه به داستان دارد، حضور دارند.

ملیسا مکارتی، کریستن ویگ، کیت مکینون و لسلی جونز نقش شخصیت‌های اصلی «شکارچیان روح» جدید را بازی می‌کنند. کریس همس‌ورث نیز در نقش منشی قابل اعتماد آن‌ها ظاهر می‌شود. اندی گارسیا هم نقش شهردار نیویورک را ایفاء می‌کند. مایکل کی. ویلیامز، مت والش و نیل کیسی دیگر بازیگران این فیلم هستند که در بوستون در حال فیلمبرداری است.

در فیلم جدید، ارین گیلبرت (ویگ) و ابی برگمن (مکارتی) دو نویسنده نادیده‌گرفته‌شده هستند که کتابی نوشته‌اند و در آن اشاره کرده‌اند که ارواح واقعی هستند. چند سال بعد گیلبرت در دانشگاه کلمبیا مشغول تحصیل می‌شود، اما وقتی بار دیگر پای کتاب او به میان می‌آید، گیلبرت با تمسخر دیگران روبرو و ناچار به ترک دانشگاه می‌شود. وقتی اشباح به منهتن حمله می‌کنند، گیلبرت با برگمن و دیگران همراه می‌شود تا دنیا را نجات بدهد.

«شکارچیان روح» ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۶ اکران می‌شود.

مکارتی در «شکارچیان روح» برای چهارمین بار با فیگ همکاری می‌کند. آن‌ها در فیلم‌های کمدی «ساقدوش‌ها» و «گرما» و «جاسوس» نیز همکاری کرده‌اند.

اولین فیلم «شکارچیان روح» به کارگردانی ایوان ریتمن در دنیا به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. آن فیلم یک مجموعه کارتونی طولانی نیز به همراه داشت. اولین «شکارچیان روح» درباره سه دکتر است که یک شرکت تأسیس می‌کنند. بیل موری، دان آیکروید و هارولد رامیس نقش‌های اصلی را بازی کردند. «شکارچیان روح» یکی از موفق‌ترین کمدی‌های تاریخ سینماست و با در نظر گرفتن نرخ تورم بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروخت.

ویور سال گذشته در فیلم‌های «چپی» و «اکسدوس: خدایان و شاهان» بازی کرد. او همچنین قرار است در سه فیلم بعدی «آواتار» مقابل دوربین برود.

ویور ۶۵ ساله برای فیلم‌های «بیگانه‌ها»، «دختر کاری» و «گوریل‌ها در مه» سه بار نامزد اسکار بوده است. این بازیگر نیویورکی در سری فیلم‌های «بیگانه» نقش شخصیت الن ریپلی را بازی کرد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 2891 و در روز شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۱:۴۶
2024 copyright.