شرایط تولید در سینما مطلوب نیست

محمود عزیزیبازیگر «بادیگارد» معتقد است اگر شرایط تولید در سینما مطلوب باشد، هر فیلمسازی شناسنامه کار خودش را به دست می آورد.
به گزارش سینماسینما، محمود عزیزی بازیگر سینما در خصوص بررسی فضای کمدی این روزهای سینما گفت: شرایط اجتماعی ما به صورتی است که هر مقوله ای نام طنز و کمدی به خود می گیرد با اقبال مردم روبرو می شود؛ چون واقعا مردم نیاز به شادی دارند. از طرفی با وجود اینکه مشکلات اقتصادی بخش قابل توجهی از مسائل مردم را در برگرفته جای خوشحالی دارد، هنوز برای دیدن آثار کمدی مشتاق هستند و شادی هایشان را با هم تقسیم می کنند اما اینکه آثار طنز در چه سطحی است، نیاز به زمان مناسب و متخصصان خاص خودش دارد.

بازیگر «بادیگارد» با اشاره به اینکه تکرار ساخت آثار کمدی در حجم بالا، برای این مسیر ضربه زننده است بیان کرد: اینکه نمونه ای از ژانر در سینما با استقبال روبرو می شود و در پی آن موجی راه می افتد، به فضا و خود آن موضوع لطمه وارد می کند. متاسفانه برخی فیلمسازان ما با شناسنامه ای مشخص حرکت نمی کنند یعنی می خواهند همه ژانرها را تجربه کنند که در نهایت نمی توان تشخیص داد، رویکرد و خط مشی او در فیلمسازی چیست.

وی افزود: البته باید توجه داشت در فیلمسازی شرایط ناچیز و فرصت‌ها ندک است. فیلمسازان ما به ناچار دنبال همین شرایط ناچیز هستند و به محض به دست آوردن فرصت به سرعت فیلم می سازند؛ یعنی می توان گفت هدف اصلی شان فقط فیلمسازی و بازگشت سرمایه است. در صورتی که اگر شرایط تولید مطلوب باشد، با شناسنامه خودشان به کار خود ادامه می دهند.

عزیزی در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خاطرنشان کرد: فعلا کار خاصی ندارم؛ همین که سالم هستم خدا را شاکرم.

منبع: صبا
ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 18914 و در روز شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۷:۰۳
2024 copyright.