شرایط ویژه برای نمایش مسابقات فوتبال در سالن‌های سینما

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد سینماداران باید برای نمایش فوتبال در سینمایشان از نیروی انتظامی مجوز گرفته و رضایت صاحبان فیلم های در حال اکران را نیز جلب کنند.

به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش آخرین جزییات از نمایش فوتبال در سینماهای کشور را اینگونه تشریح کرد: شنیدیم که نیروی انتظامی با نمایش فوتبال در سینماها موافقت کرده ولی اگر قرار است فوتبال در سینماها پخش شود باید مجوزهای قانونی رسما صادر شود.

او بیان کرد: انجمن سینماداران باید سینماهایی که شرایط پخش فوتبال را دارند به نیروی انتظامی معرفی کنند تا مجوزهای لازم در این زمینه از سوی نیروی انتظامی صادر شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد: علاوه بر آن سینماداران باید از صاحبان فیلم هایی که سانس نمایش آثارشان همزمان با نمایش فوتبال است، مجوز گرفته و رضایت آنها را کسب کنند.

فرجی اضافه کرد: بر اساس ضوابط و قوانین شورای صنفی نمایش، سینمادار نمی تواند در زمان اکران فیلم، فوتبال نمایش دهد و به همین دلیل تاکید دارم که سینمادار باید مجوز لازم را از صاحبان فیلم هایی که سانس نمایش آثارشان با نمایش فوتبال تداخل دارد، نیروی انتظامی و اداره اماکن عمومی کسب کند و در صورت داشتن این مجوزها ما هم ممانعتی نمی کنیم.

او در پایان گفت: تاکید می کنم که سینماداران باید مجوز لازم برای پخش فوتبال را از نیروی انتظامی دریافت کنند.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 86580 و در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۹:۰۹
2024 copyright.