شهاب حسینی: از سینمای نوپای هنر و تجربه حمایت کنید

IMG_6530هفتادمین و آخرین مراسم آیین دیدار گروه هنر و تجربه در سال ۹۴ اختصاص به فیلم سینمایی «چهارشنبه» ساخته سروش محمدزاده داشت. این مراسم شامگاه روز پنجشنبه ۲۷ اسفندماه در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش سینما سینما ،آیین دیدار فیلم «چهارشنبه»  با نیم ساعت تاخیر آغاز شد. تاخیری که به خاطر انتظار برای رسیدن شهاب حسینی بازیگر فیلم بود. در ابتدای مراسم سروش محمدزاده به حاضرین خوشامد گفت و از این‌که در آخرین روزهای سال و با ترافیک شب عید در این مراسم حاضر شده‌اند تشکر کرد. محمدزاده گفت: «من در سینما آدم ناشناخته‌ای هستم اما از بزرگوارانی که به خاطر فیلم و یوسف وجدان‌دوست تهیه‌کننده این فیلم تشریف آوردند تشکر می‌کنم. شهاب حسینی هم در راه است و ما کمی زمان را به خاطر رسیدن او نگه داشتیم.»

یوسف وجدان‌دوست تهیه‌کننده فیلم نیز گفت: «از همه خواهش می‌کنم اگر فیلم ما را دوست داشتید ما را حمایت کنید چون این فیلم کاملا مستقل ساخته شده و ریالی کسی به این فیلم کمکی نکرده است.» مجری مراسم از کلیه عوامل فیلم خواست تا روی صحنه بیایند و سروش محمدزاده ضمن معرفی کلیه عوامل فیلمش درباره دو بازیگر زن فیلمش گفت: «گیتی قاسمی و نسیم ادبی امسال کاندیدای جایزه بازیگری تئاتر بودند و روی صحنه می‌درخشند.» نسیم ادبی هم در سخنانی بسیار کوتاه گفت: «به بازی در این فیلم افتخار می‌کنم و از تک تک شما خواهش می‌کنم از فیلم چهارشنبه حمایت کنند و از دوستان‌شان بخواهند به دیدن این فیلم بیایند.»

کارگردان فیلم «چهارشنبه» همچنین از هنر و تجربه تشکر کرد: «از هنروتجربه ممنونم که از جوانان حمایت می‌کند.» یوسف وجدان‌دوست تهیه‌کننده فیلم نیز افزود: «اولین تجربه من در تهیه‌کنندگی بود که سخت‌تر از چیزی شد که تصورش را می‌کردم. من فکر می‌کردم اگر بازیگر مطرح بیاید مشکلات حل می‌شود و جذب سرمایه راحت می‌شود اما کسی یک ریال هم به ما کمک نکرد و همه فیلم با قرض و وام ساخته شد.»

شهاب حسینی در اواخر مراسم حاضر شد و نفس‌نفس‌زنان میکروفن را به دست گرفت  گفت: «طبق معمول دیر رسیدم و از همه عذرخواهی می‌کنم. خوشحالم از شروع نمایش فیلم چهارشنبه که خیلی دیگر در بخش مستقل ساخته شد و با همت چند جوان و همدلی گروه و با رقمی بسیار جزئی و کمتر از رقمی که معمولا هزینه فیلم‌ها می‌شود تکمیل شد. تشکر می‌کنم از سروش محمدزاده که آینده بسیار درخشانی در کارگردانی دارد و یوسف وجدان‌دوست که همیشه با حسن نیت کار کرده و دوست جوانم آرمان درویش که این فیلم اولین تجربه‌اش بود و آن‌قدر پخته بازی کرد که انگار نه انکار اولین تجربه‌‌اش است.»
شهاب حسینی در پایان صحبتش اضافه کرد: «از سینمای نوپای هنروتجربه حمایت کنید.»

منبع :سایت هنر وتجربه

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 13491 و در روز یکشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹:۰۳
2024 copyright.