شهرزاد کمال‌زاده: مبنای انتخاب بازیگران، تعداد دنبال‌کننده‌ در فضای مجازی شده است

شهرزاد کمال زاده درباره تاثیر فضای مجازی بر کار بازیگری توضیح داد: «کار بازیگری بی‌تاثیر از فضای مجازی نبود؛ در اوایل این فضا محیط خوبی برای نمایش توانایی‌ها و مهارت‌های بازیگران بود، ولی کم کم به این سمت رفت که مبنای انتخاب یک بازیگر، تعداد دنبال‌کننده‌های او در فضای مجازی شد، تا برای تهیه‌کننده و عوامل فیلم‌ساز نیز منفعت اقتصادی داشته باشد که این باعث شد برخی بازیگران به سمت جذب دنبال‌کننده بیشتر باشند تا افزایش مهارت های خود، که این به نظر من اتفاق خوبی نیست.

به گزارش سینما سینما، شهرزاد کمال‌زاده ـ بازیگر ـ در برنامه «عصر صبا» درباره فضای مجازی و استفاده از آن توضیح داد: فضای مجازی بسیار متنوع است و نیاز به مدیریت دارد چون این تنوع ناخواسته وقت زیادی از شما می‌گیرد و بدون این که متوجه شوید ساعت‌ها در این فضا بی‌هدف می چرخید و من نهایت تلاشم را می کنم با مدیریت سراغ این فضا بروم.

وی افزود: به نظر من این فضا دو جنبه دارد، خوب و بد از این لحاظ خوب که دسترسی ها را برای افراد راحت‌تر کرده هر کس با هر توانایی که دارد به راحتی به اطلاعاتی که مورد علاقه‌اش هست و یا حتی اشخاصی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشد یا پیامی به آنها دهد دسترسی داشته باشد، ولی در مقابل این دسترسی‌ها نیز باعث کمرنگ و بی‌روح شدن برخی از ارتباطات خانوادگی و دوستانه شده است و رفت وآمدها و روابط عاطفی را کمرنگ کرده است.

این بازیگر جوان درباره استفاده شخصی خودش از فضای مجازی گفت: از این فضا می‌توان به عنوان یک پیام‌رسان سالم در جهت اهداف خیر استفاده کرد از کمک‌رسانی و یاری مردم تا حمایت از آدم ها و کسب و کارهایی که نیاز به معرفی دارند.

کمال‌زاده درباره تبلیغات در فضای مجازی گفت: من در صفحه شخصی خودم کالایی را تبلیغ نمی کنم مگر اینکه از کیفیت محصول اطمینان داشته باشم. چون می دانم در شرایط اقتصادی امروز کمترین پول هم باارزش است و نباید مردم را ترغیب به خرید اشتباه کرد.

او در پایان از رادیو به عنوان رسانه فرهنگی و هنری یاد کرد و گفت فضای صمیمی رادیو را دوست دارم.

عصر صبا هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهدی پر راهی آنتن صبا می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 165244 و در روز چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۵:۵۳
2024 copyright.