شوخی‌های سروش صحت با چهره‌های کشور ادامه دارد

سروش صحت اعتقاد دارد در سریال «لیسانسه‌ها» توانست با بسیازی از شخصیت‌های مهم و مشاغل شوخی کند بدون آن که واکنش تندی به همراه داشته باشد.

به گزارش سینماسینما، در ماجرای «کتاب باز» و «لیسانسه‌ها» پای یک سروش صحت در میان است که در برنامه تلویزیونی «کتاب باز» شبکه نسیم به عنوان مجری و «لیسانسه‌ها» را از لنز دوربین کارگردانی هدایت می‌کند. او این روزها به همراه ایمان صفایی مشغول نوشتن سناریوی جدید طنزی برای شبکه سه سیماست. نامش در فهرست تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه تحت عنوان «لیسانسه‌های ۳» ثبت شده اما به «فوق‌لیسانسه‌ها» تغییر نام داده است.

سروش صحت در توضیح این سریال گفت: «مجموعه «لیسانسه‌ها» طنزی براساس روایت‌های واقعی و ملموس مشکلات جامعه بود و مردم با جای‌جای این سریال همذات‌پنداری می‌کردند. همین جدیت در پیگیری مخاطبین باعث شد تا سری جدید این طنز را به تحریر نگارش درآوریم اما دیگر نامش «لیسانسه‌ها» نیست و با «فوق‌لیسانسه‌ها» به شبکه سه می‌آییم.»

او تأکید کرد: «سریال «فوق‌لیسانسه‌ها» در ادامه دو فصل قبلی است و روزهای پایانی نگارش را سپری می‌کند. فصل سوم «لیسانسه‌ها» با نام «فوق‌لیسانسه‌ها» پاییز جلوی دوربین می‌رود، ان‌شاالله همه بازیگران فصل‌های قبلی حضور خواهند داشت، شاید هم به تناوب کاراکترها و شخصیت‌های جدید سریال، بازیگرانی به پروژه اضافه شوند.»

سروش صحت با بیان اینکه «لیسانسه‌ها» را مردم باور کردند، چون با بسیاری از شخصیت‌ها و مشاغل در روایتی واقعی شوخی شد، تصریح کرد: «بعد از سریال «شمعدونی» فکر می‌کردم با چه چیزی می‌توان شوخی کرد؟ آنقدر دست و پای کارگردان در ساختن کمدی تلویزیونی، بسته است که فکر کردم دیگر طنز نسازم و به سراغ ملودرام اجتماعی بروم. به همین خاطر در «لیسانسه‌ها» به این نتیجه رسیدم روایتی جدید را درباره همین دلخوری‌ها و عدم وجود ظرفیت‌های بالای انتقادپذیری در جامعه را جلو ببریم. خدا را شکر این باورپذیری ایجاد شد و مخاطبین شبکه سه دیدند با بسیاری از شخصیت‌ها و مشاغل شوخی شد، بدون اینکه واکنش تندی به همراه داشته باشد. امیدواریم بتوانیم فضای کمدی را با ظرفیت‌سازی افکار عمومی با قدرت ادامه بدهیم که لازمه شرایط امروز جامعه است.»

سروش صحت در پاسخ به این سوال که دلیل توقف برنامه «کتاب باز» دلسرد شدن اسپانسرها بوده است، اظهار داشت: «اصلاً توقفی در کار نیست و سری جدید «کتاب باز» را به زودی روی آنتن می‌بریم. اینکه شما می‌گویید بخش‌های ضبط شده به دلیل اختلاف نظر و دلسرد شدن اسپانسرها پخش نشده، اصلاً صحت ندارد.»

منبع: تسنیم

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 93528 و در روز جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵:۵۱
2024 copyright.