شیرین یزدان‌بخش: خدا را شاکرم که «ابد و یک روز» دیده شد

اگر کار بازیگری را زودتر شروع کرده بودم، برای خودم و تماشاگران خسته‌کننده می‌شدم.

وی درباره اینکه آیا علاقه داشت که حرفه بازیگری را زودتر از این دنبال می‌کرد، اظهار داشت: من تا قبل از اینکه وارد این کار شوم بیشترین تفریحم فیلم، تئاتر و موسیقی بود و به طور حتم اگر زودتر از اینها شروع کرده بودم برای خودم و تماشاگران خسته کننده می‌شدم، به خصوص برای کسانی که شغلشان بازیگری است.
یزدان‌بخش با اشاره به فیلم سینمایی «ابد و یک روز» بیان کرد: از نظر من فیلم بسیار خوبی بود، کارگردان جوان و آینده داری آن را ساخته و به نوعی جای نوه من بود. همه افرادی که در این فیلم بازی می‌کردند از اهالی تئاتر بودند و این موضوع در دیده شدن «ابد و یک روز» موثر بود.
وی افزود: فیلم و تئاتر ما نسبت به دهه‌های اخیر افت کرده است، البته فیلم‌های خوب هم داریم اما کافی نیستند و نباید آن چند اثر انگشت شمار برای ما به عنوان یک ملاک به حساب بیایند.
این بازیگر در خصوص وضیعت جسمانی خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر بهتر هستم و اگر پیشنهادی داشته باشم که شرایط آن با وضعیت فیزیکی و روحی من سازگاری داشته باشد، به طور حتم بازی خواهم کرد.

شیرین یزدان‌بخش، بازیگر سینما گفت: آخرین کار من فیلم سینمایی «ابد و یک روز» است که به شکر خداوند با استقبال بسیاری هم مواجه شد، در حال حاضر هم پیشنهاداتی برای تلویزیون و بازی در شهرستانها دارم اما دوست ندارم که به واسطه آن خیلی دیده شوم و هنوز هم خودم را یک تماشاگر میدانم و ترجیح می‌دهم بیشتر فیلم ببینم تا اینکه بازی کنم.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 18812 و در روز پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۷:۲۴
2024 copyright.