صدور چهار حکم جدید در سازمان سینمایی

جلیل اکبری صحت، محمد رسول صادقی، جواد صباغ و رمضانعلی حیدری خلیلی، احکامی را در سازمان سینمایی دریافت کردند.

به گزارش سینماسینما رئیس سازمان سینمایی در حکمی جلیل اکبری صحت را به عنوان مشاور رسانه‌ای خود و مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه سینما و رسانه، به موجب این حکم به سمت مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری منصوب می‌شوید. با شناختی که از شما دارم، امیدوارم از طریق تعامل سازنده با رسانه‌ها و ایجاد ارتباط عاطفی و موثر با اهالی سینما ، در ایجاد روحیه امید ، آرامش و همدلی در جامعه پرافتخار سینمایی کشور گام های موثری بردارید.

توفیقات روز افزون‌تان را در خدمت به فرهنگ و هنر ایران اسلامی از خداوند متعال خواستارم .»

پیش از این محمد رسول صادقی از ۱۵ شهریور ۹۲ تا ۱۵ اسفند ۹۴ به مدت ۳۰ ماه مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی بود. جلیل اکبری صحت نیز تا پیش از این مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی بود.

****

علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با صدور حکمی محمد رسول صادقی را به سمت مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

تابش در متن حکم صادقی آورده است: «نظربه شایستگی، توانایی و تجارب جنابعالی در امور رسانه ای و فرهنگی به موجب این حکم به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی منصوب می شوید.

اهتمام ویژه نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله از جمله اطلاع رسانی و انعکاس شفاف و دقیق برنامه و فعالیت‌های بنیاد، تعامل سازنده با کلیه رسانه‌ها و فعالان عرصه سینما و همچنین ارتقای فرهنگ درون سازمانی بنیاد از اهم مسئولیت‌های جنابعالی به شمار می آید. ان شاءالله با توکل و جدیت، بهره گیری از دانش و تجربه صاحب نظران و همراهی معاونان، مدیران و همکاران بنیاد، این امر به نحو مطلوب تحقق یابد.»

**

جواد صباغ با حکم رئیس سازمان سینمایی به عنوان مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری منصوب شد.

حجت الله ایوبی در حکم جواد صباغ آورده است: «بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع و با عنایت به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت ” مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری ” منصوب می شوید.

اهتمام ویژه نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله و تهیه و تدوین برنامه و بودجه سازمان سینمایی در چارچوب ضوابط ، بخشنامه ها و دستور العمل های بودجه سنواتی و همسو با سیاست های سینمایی کشور و تعامل سازنده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دفتر برنامه و بودجه وزارت متبوع از اهم مسئولیت های شما به شمار می آید. توفیقات روز افزون‌تان را در خدمت به فرهنگ و هنر ایران اسلامی از خداوند متعال خواستارم .»

جواد صباغ تا پیش از این مدیر کل دفتر توسعه فناوری، سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی بود.

***

همچنین حجت الله ایوبی با صدور حکمی رمضانعلی حیدری خلیلی را به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: « نظر به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان ” معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی ” منصوب می شوید. ارتقای سطح آموزش و دانش سینمایی ، روزآمدی زیرساخت و فناوری صنعت سینما ، ایجاد زمینه برای برقراری ارتباط نهادمند بین سینماگران و انجمن های علمی ، پژوهشی و پژوهشگران و متخصصان رشته های گوناگون حوزه و دانشگاه ، ساماندهی و انتشار اطلاعات ، آمار و گزارش های سینمایی ، طراحی و تدوین سیاست ها و راهبردهای سازمان سینمایی ، از جمله ماموریتهای این معاونت است .

امیدوارم با همکاری و همدلی با اهالی سینما، و بهره گیری از توان و تجربه نیروهای کارآزموده گام های موثری برای پیشبرد اهداف و سیاست های سازمان سینمایی بردارید. توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»

رمضانعلی حیدری خلیلی تا پیش از این مشاور راهبردی و قائم مقام رئیس سازمان سینمایی در امور اجرایی سازمان سینمایی بود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 12803 و در روز جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸:۱۷
2024 copyright.