«صد سال به این سال‌ها» در آستانه اکران/ فیلمی که بعد از سال‌ها رفع توقیف شد

صد سال به این سالهاتهیه‌کننده فیلم سینمایی «صد سال به این سال‌ها» به کارگردانی سامان مقدم اعلام کرد این فیلم با اصلاحیه‌هایی اکران خواهد شد.

به گزارش سینماسینما٬ «صد سال به این سال‌ها» سال ۱۳۸۳ تولید شد٬ اما به دلیل حساسیت‌هایی که نسبت به این فیلم وجود دارد در تمام این سال‌ها غیر از اکران محدود جشنواره‌ای فرصتی برای نمایش به دست نیاورد٬ اما سخنان مرتضی شایسته حکایت از آن دارد مشکلات اکران این فیلم برطرف شده است.

شایسته مدیرعامل هدایت در گفت‌وگو با «سینماروزان» با بیان اینکه پروانه نمایش این فیلم مدتها پیش صادر شده بود بیان داشت: برخلاف اینکه گفته شده این فیلم توقیف بوده «صد سال به این سالها» مدتها پیش پروانه نمایش گرفته بود یعنی در زمان دولت دوم محمود احمدی‌نژاد پروانه نمایش آن صادر شد اما توصیه کرده بودند که اکران نشود.

شایسته ادامه داد: در دولت یازدهم با توجه به شرایط جدیدی که در جامعه حاکم شد تلاش کردیم فیلم اکران شود و بالاخره توانستیم شرایط اکران را فراهم کنیم.

این تهیه‌کننده باتجربه پیرامون میزان تغییرات فیلم نسبت به نسخه اصلی اظهار داشت: نسخه اصلی با یک سری اصلاحیه نسبت به نسخه اولیه اکران خواهد شد.

شایسته پیرامون زمان اکران «صد سال به این سالها» گفت: امیدواریم بتوانیم نیمه دوم امسال و احتمالا آبان ماه فیلم را روی پرده بفرستیم.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 61517 و در روز جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۲:۳۹
2024 copyright.