طباطبایی‌نژاد: انتخابات شورای صنفی نمایش را مجددا برگزار می‌کنیم/ یک سوءتفاهم پیش آمده بود

محمدمهدی طباطبایی‌نژاد معاون شورای ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی تاکید کرد در راستای رفع سوتفاهم‌های به وجود آمده و رسیدن به آرامش، منعی برای تکرار انتخابات شورای صنفی نمایش وجود ندارد.

به گزارش سینماسینما، محمدمهدی طباطبایی‌نژاد معاون شورای ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در گفتگویی درباره برگزار نشدن جلسه امروز ۲۸ اردیبهشت شورای صنفی نمایش که پیش‌تر اعلام شده بود با ترکیب جدید اعضا برگزار خواهد شد، گفت: ما برای اینکه فضای سینما آشفته و مشوش نباشد، تصمیم داریم همه چیز در آرامش برگزار شود و پیرو قرارهایی که با دوستان‌مان در خانه سینما گذاشته‌ایم و برای اینکه سوتفاهمات برطرف شود، جلسه امروز را کنسل کردیم.

وی افزود: تا زمانی که این سوءتفاهمات به طور کامل حل شود، گفتگوها را ادامه می‌دهیم و بعد از آن جلسات شورای اکران برگزار خواهد شد.

این مدیر سینمایی تاکید کرد: هیچ‌وقت هیچ اختلافی بین سازمان سینمایی و خانه سینما نبوده است؛ این موضوع را هم آن‌ها می‌دادند و هم ما. فقط یک سوءتفاهم پیش آمده که ظرف یکی دو روز آینده به طور کامل برطرف می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست.

طباطبایی‌نژاد ادامه داد: ما به دنبال تحمیل چیزی نیستیم هرچند همچنان معتقدیم که انتخابات برگزار شده برای انتخاب دبیر شورای صنفی نمایش کاملا قانونی بوده است.

وی تاکید کرد: اگر دوستان فکر می‌کنند با تجدید آرا اطمینان ‌خاطر حاصل می‌شود، انتخابات شورای صنفی نمایش را تکرار می‌کنیم. انتخابات برگزار شده قانونی بود و از نظر ما تکرارش لازم نیست، ولی اگر دوستانی هستند که فکر می‌کنند خیالشان با این اتفاق راحت می‌شود، از نظر ما هیچ مانعی ندارد و انتخابات شورای صنفی نمایش را مجددا برگزار می‌کنیم. هدف ما ایجاد آرامش در سینما است.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 135988 و در روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۴:۱۶
2024 copyright.