«طلا» با بازی طناز طباطبایی و نگار جواهریان به خانه‌ها می‌آید/ درخواست رامبد جوان از مردم

در حالی فیلم سینمایی «طلا» هفتمین ساخته پرویز شهبازی، چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۲۰ در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا اکران می‌شود، که رامبد جوان یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم از مردم خواسته است:«در ایام قرنطینه در خانه بمانید و با خرید اولین فیلم خصوصی اکران شده در سینمای آنلاین کمک کنید این صنعت شکل بگیرد و جلو رود.»

به گزارش سینماسینما، طبق گزارش رسیده، همان‌طور که به تازگی اعلام شده است با توجه به شرایط کنونی جامعه، عوامل فیلم  «طلا» به عنوان دومین اکران سینمای آنلاین که توسط بخش خصوصی تولید شده است تصمیم گرفتند به منظور حمایت از مردم و مبارزه فرهنگی با کرونا این فیلم را روانه پلتفرم‌‏های وی‌اودی کنند.

همزمان رامبد جوان یکی از تهیه کنندگان این فیلم نیز با دعوت از مخاطبان برای تماشای قانونی  «طلا» با انتشار ویدیویی از مردم خواست: «در ایام قرنطینه در خانه بمانید و با خرید اولین فیلم خصوصی اکران شده در سینمای آنلاین کمک کنید این صنعت شکل بگیرد و جلو رود.»

مخاطبان سینمای آنلاین می‌توانند  «طلا» هفتمین ساخته پرویز شهبازی را با پرداخت ۱۵ هزارتومان و تا هشت ساعت پس از خرید، از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۲۰ در سرویس‏های وی‌اودی فیلیمو و نماوا تماشا کنند.

«طلا» به تهیه کنندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته ساخته شده و در خلاصه داستان این درام اجتماعی آمده است: راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این ها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند.

در این فیلم بازیگران چون نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین‌العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان به ایفای نقش می‌پردازند.

کاربران برای تماشا  «طلا» می توانند با مراجعه به نشانی https://www.filimo.com/r/talapr برای خرید و تماشای فیلم اقدام کنند. همچنین  «طلا» نخستین فیلمی است که اکران مردمی آن با حضور بازیگران به صورت لایو اینستاگرام برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 135068 و در روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۶:۱۰
2024 copyright.