طناز طباطبایی هم بازی سعید آقاخانی شد

طناز طباطباییطناز طباطبایی به جمع بازیگران فیلم سینمایی “اروند” به کارگردانی پوریا آذربایجانی پیوست. این بازیگر به تازگی با دست اندرکاران این پروژه قرارداد بسته تا بعد از سعید آقاخانى دومین بازیگر قطعی این فیلم باشد. این فیلم بازیگران دیگری هم دارد که طی روزهای آینده انتخاب خواهند شد.


طناز طباطبایی از ابتدای امسال تاکنون تنها در فیلم “خشم و هیاهو” به کارگردانى هومن سیدی بازی کرده و “اروند” دومین تجربه بازیگری اش در سال جدید به حساب می آید. نقشی که گفته می شود متفاوت از کارهای قبلی اش است. او البته برای بازی در فیلم “هلن” (علی اکبر ثقفی) نیز قرارداد بسته بود که قبل از شروع فیلمبرداری از بازی در آن انصراف داد. با توجه به اینکه “اروند” هنوز کلید نخورده بعید است طناز طباطبایی به غیر از “خشم و هیاهو” فیلم دیگری در جشنواره فجر داشته باشد.

فیلم “اروند” یک فیلم در ژانر دفاع مقدس است که ۸ کارکتر اصلی دارد. فیلم داستان یونس جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس است که حالا ۲۷ سال پس از پایان جنگ هنوز جایی میان خاطرات وواقعیت با هم رزمانش روزگار می گذراند. همراه شدن با یک گروه تفحص اما اتفاق تازه ی رقم می زند.

پروانه ساخت این فیلم چندی قبل به تهیه کنندگی مهدی داوری از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شد. داوری و آذربایجانی پیش از این در “عاشقانه های تجریش” با یکدیگر همکاری کرده بودند “اروند” دومین همکاری شان به حساب می آید.

منبع: روزنامه سینما

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 6202 و در روز دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰:۲۲
2024 copyright.