عذرخواهی آناهیتا همتی از پست اینستاگرامیش

 

جوان نوشت :آناهیتا همتی که در روزهای گذشته طی پستی از اعدام چند تروریست عضو حزب کومله ابراز ناراحتی کرده بود، با واکنش منفی کاربران شبکه‌های مجازی و انتقادات رسانه‌ها عذرخواهی کرد.
آناهیتا همتی که در روزهای گذشته در پستی اینستاگرامی از اعدام رامین حسین‌پناهی، عضو حزب کومله، ابراز ناراحتی کرده بود، پس از واکنش منفی کاربران شبکه‌های مجازی و انتقادات رسانه‌ها (اینجا بخوانید)، بخاطر بارخورد بسیار منفی در میان هواداران خود، مجبور شد پست خود را حذف کند و با ارسال متنی کوتاه نوشت:‌«…من به خاطر شما پست قبلی مو پاک میکنم…» اما گویی حذف پست حمایت از یک تروریست نیز کاربران فضای مجازی و مخاطبان او را آرام نکرد و درنهایت این بازیگر سینما و تلویزیون مجبور شد با انتشار متنی از مردم عذرخواهی کند. همتی صبح امروز با ارسال پست زیر در صفحه اینستاگرامش با ابراز تأسف از پست جنجالی چندروز پیش، از مردم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی آناهیتا نعمتی از پست اینستاگرامیش

او نوشته است: «هموطنان عزیزم، از اینکه با ندانم کاری، احساسات شما را جریحه دار کردم، متاسفم و ازتون معذرت میخوام. من هم مثل شما با اقدامات غیرانسانی و کارهای تروریستی مخالفم. جنایت و کشتار را هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد و حق حیات، حق همه انسان‌هاست. در پایان از همه کسانیکه در مرزهای کشور عزیزمون برای امنیت همه ایران خالصانه میکوشند، سپاسگزارم.»

نفس عذرخواهی خانم همتی و حذف پست جنجالی قابل تقدیر است اما ای کاش این بازیگر سینما و تلویزیون، برای اعلام مواضع خود پیرامون اتفاقات کشور، کمی بیشتر تحقیق و تدبر کند و از صحت مطالبی که منتشر میکند مطمئن باشد تا دیگر حواشی نظیر آنچه اتفاق افتاد دامن مطالب او را نگیرد. درست است که این روزها برخی از سلبریتی‌ها، با اظهارنظرهای بدون اطلاع و مغرضانه، سوار بر افکار برخی از کاربران فضای مجازی می شوند، اما از بازیگران و هنرمندان مشهور کشورمان انتظار این است مغلوب جوسازی برخی افراد جاهل و ناآگاه در شبکه های اجتماعی قرار نگیرد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 96421 و در روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۹:۰۲
2024 copyright.