عزت الله انتظامی :در فیلم جدید کیمیایی بازی نمی کنم/فیلمنامه فیلم جدیدش خوب نیست

عزت الله انتظامیاستاد عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران گفت: به هیچ عنوان در فیلم جدید مسعود کیمیایی بازی نخواهم کرد چرا که زمانی که فیلمنامه را خواندم داستان و فضای آن نتوانست مرا درگیر کند.

به گزارش سینما سینما،آقای بازیگر در گفتگو با سینماپرس افزود: من پیش از این هم زمانی که آقای کیمیایی فیلمنامه شان را برای مطالعه به من دادند زیر آن نوشتم که عزیزم فیلمنامه شما نتوانسته مرا جذب کند و مرا نگرفته و به همین جهت در این فیلم بازی نمی کنم؛ اما نمی دانم بر چه اساسی اسم من به عنوان بازیگر این فیلم در رسانه ها منتشر شده است؟

وی ادامه داد: من بازیگری هستم که محال است اگر یک فیلمنامه را دوست نداشته باشم در آن بازی کنم؛ البته مسعود کیمیایی جزو فیلمسازانی است که همواره دوست دارم بودن در کنارش را تجربه کنم اما در این فیلم با وی همکاری نخواهم داشت چون معتقدم که فیلمنامه کار جدید او خوب نیست.

انتظامی در بخش دیگری از این گفتگو به وضعیت جسمانی خود اشاره کرد و گفت: متأسفانه وقتی در سن بالا کسالت به سراغ آدم بیاید به این آسانی ها از بین نمی رود و من این روزها با کسالت زیادی دست و پنجه نرم می کنم و به شدت از درد وحشتناک کمر رنج می برم.

این بازیگر مطرح و پر آوازه در خاتمه این گفتگو افزود: از تمامی مردمی که همواره حال مرا جویا می شوند سپاسگذارم و امیدوارم که بتوانم محبت های شان را جبران کنم.

گفتنی است؛ اظهارات عزت الله انتظامی بازیگر توانمند سینمای کشورمان مبنی بر عدم حضور در جدیدترین اثر سینمایی مسعود کیمیایی در حالی است که پیش از این حافظ ناظری هم که از وی به عنوان یکی از بازیگران اصلی این اثر سینمایی نام برده می شد از حضور در این پروژه انصراف داد.

«قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی منصور لشگری قوچانی داستان زندگی جوانی را روایت می کند که تمام راه های پولدار شدن را می رود اما در انتها متوجه می شود برای پولدار شدن نبوغی بیش از انیشتین باید داشته باشد…!

قاتل اهلی مسعود کیمیایی قرار بود ششم فرودین کلید بخورد اما به دلیل شیوه انتخاب متفاوت بازیگران و مشکلات مالی تولید فیلم از روزهای نخست سال به روزهای نخست خردادماه موکول شد و با این شرایط انصراف بازیگران معلوم نیست که آیا در زمان مقرر کلید خواهد خورد یا خیر؟

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 15192 و در روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳:۳۰
2024 copyright.